Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

Η σήψη των εμπόρων και της Ελλαδας μας

Σήμερα είχα σκοπό να γράψω άλλο θέμα.


Όμως στην ομάδα μας στο Facebook ο καλός μας συνάδελφος ο Σωτήρης μας πληροφόρησε ότι υπάρχει website που προμηθεύει την αγορά με μελισσοκομικά εφόδια.

Όχι όμως μόνο με μελισσοκομικά εφόδια όπως όλα τα χρήσιμα που χρειαζόμαστε, (αλλά με απαγορευμένα.)

Από αυτά δηλαδή που έχουν χαρακτηριστεί ως επικίνδυνα, που βλάπτουν την δημόσια υγεία, που βλάπτουν τον κλάδο ολόκληρο της μελισσοκομίας και που σε τελική ανάλυση βλάπτουν και τον ίδιο το μελισσοκόμο που τα χρησιμοποιεί.


Τα διαφημίζουν εντελώς ξεδιάντροπα με φωτογραφία και τιμή από κάτω, και αναρωτιέμαι πραγματικά σε τι χώρα ζούμε.

Αν τους εμπόρους ναρκωτικών τους κυνηγούν χωρίς έλεος γιατί ακριβώς βλάπτουν ορισμένους ανθρώπους με τα προϊόντα που πουλάνε γιατί άραγε δεν κυνηγούν χωρίς έλεος και τους εμπόρους απαγορευμένων φαρμάκων που επίσης βλάπτουν την υγεία πολλών ανθρώπων και έναν ολόκληρο κλάδο με τα προϊόντα τους;

Ακούστε για να φρίξετε κι εσείς.

ΜΑΒΡΙΚ 100 ml - ΤΑΚ-ΤΙΚ 250 ml - ΦΟΥΜΙΝΤΙΛ - ΤΕΡΑΜΙΚΙΝΗ ΦΑΚ.100γρ.

Αυτά όλα διαφημίζονται με την φωτογραφία τους και την τιμή τους και την λεζάντα να τηλεφωνήσουμε κιόλας να μας δώσουν πληροφορίες για το πώς να τα χρησιμοποιήσουμε στα μελίσσια μας.

Και μετά η έρημη η ελλαδίτσα η ψαροκώστενα πληρώνει επιστήμονες για έρευνες πάνω στην μελισσοκομία και για ενημέρωση των μελισσοκόμων σε μελισσοκομικά σεμινάρια ώστε να μάθουμε όλοι μας ότι δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε όλα αυτά στα μελίσσια μας.

Να τα πάρουμε όμως με την σειρά.

Το Μαβρικ είναι φυτοφάρμακο, ουδεμία σχέση έχει με την μελισσοκομία, και είναι άκρος ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ.

Αυτό οι μελισσοκόμοι το χρησιμοποίησαν τις περασμένες δεκαετίες για την βαρρόα επειδή έχει σαν δραστική ουσία το flouvalineit .

Το παράκαναν όμως και μάλιστα σε αναλογίες εξωφρενικές με αποτέλεσμα η βαρρόα να αποκτήσει ανθεκτικότητα στην ουσία αυτή και πλέον να μην δουλεύουν ούτε τα εγκεκριμένα φάρμακα που την έχουν όπως πχ το Apistan.

Αυτό είναι το λιγότερο όμως.

Το φάρμακο αυτό το χρησιμοποιούσαν με καπνισμό αλλά και σαν υγρό οι μελισσοκόμοι.

Αποτέλεσμα αυτής της πράξης ήταν να τους ξεκάνει ο καρκίνος αφού εισέπνεαν τους καπνούς του φαρμάκου και την οσμή και οι ίδιοι.

Ο πατέρας μιας φίλης μου πέθανε πρόσφατα, ήταν μελισσοκόμος ο άνθρωπος και μου μίλησε ότι είπαν οι γιατροί ότι έπαθε καρκίνο στον πνεύμονα γιατί εισέπνεε τους καπνούς του Mαβρικ.

Το Τακ τικ είναι φάρμακο για σκύλους και αγελάδες, τι άλλο να πω, αυτό τα λέει όλα.

Ποιος θα έτρωγε έστω μια κουταλιά μέλι αν ήξερε ότι μέσα σε αυτό υπάρχουν υπολείμματα φαρμάκου για σκύλους;

Κι αν ακόμα το έτρωγε μην έχοντας γνώση τι επιπτώσεις θα είχε αυτό στην υγεία του;

Πάμε στο φουμιντίλ.

Μόλις πριν λίγες μέρες στο μελισσοκομικό σεμινάριο στο Αγρίνιο ένας επιστήμονας μας παρακάλεσε για το καλό της μελισσοκομίας να ξεχάσουμε το φουμιντίλ.

Λέτε όλοι αυτοί καθώς και το κράτος που απαγόρεψαν το εν λόγο φάρμακο να θέλουν το κακό της μελισσοκομίας;

Όχι βέβαια, αφήνει κι αυτό επικίνδυνα υπολείμματα γι αυτό το απαγόρεψαν.

Τέλος η τεραμυκίνη, εκτός των υπολειμμάτων έχει και ένα επιπλέον κακό.

Ας το δούμε λοιπόν.

Την τεραμυκίνη την χρησιμοποίησαν κι ορισμένοι το κάνουν ακόμα κατά της Αμερικάνικης Σηψηγονίας.

Ως γνωστόν η τεραμυκίνη είναι αντιβίωση.

Όταν ένα μελίσσι έχει Α.Σ και του δώσεις τεραμυκίνη επιφανειακά θα φαίνεται ότι το μελίσσι γιατρεύτηκε.

Είναι σαν να λέμε ότι έχω πυρετό και γι αυτό θα πάρω μια ασπιρίνη, όταν την πάρω την ασπιρίνη μετά από λίγο ο πυρετός θα πέσει, αλλά η ίωση που μου προκάλεσε τον πυρετό δεν θα έχει ξεριζωθεί γι αυτό μετά από λίγο ξανά ο πυρετός θα φουντώσει.

Αυτό κάνει και η τεραμυκίνη στην Α.Σ

Τα μελίσσια με την αρρώστια φαίνονται υγιή.

Εμείς εξακολουθούμε και τα έχουμε στο μελισσοκομείο μας και τους συμπεριφερόμαστε φυσιολογικά.

Μάλιστα κάνουμε και τρύγο από αυτά και τα πλαίσια που περνούμε με μέλι τα ανακατέβουμε με αυτά των άλλων μελισσιών και τότε τα μολύνουμε όλα.

Μολύνουμε τα εργαλεία μας τον μελιτοεξαγωγέα και τέλος μολύνουμε και τα υπόλοιπα μελίσσια που θα πάρουν τα μολυσμένα πλαίσια πίσω.

Αποτέλεσμα;

Την επόμενη άνοιξη θα μας θερίσει η Α.Σ όλο το μελισσοκομείο.

Θα ξαναδώσουμε τεραμυκίνη εμείς; Κι αν ναι που θα κατάληξη αυτό στο τέλος ξέρετε;

Θα καταλήξει στο να μολύνουμε όλη την περιοχή με Α.Σ.

Άρα η τεραμυκίνη είναι καταστροφική.

Για την ιστορία θα πω πως κατά μέσο όρο προσβάλλονται με Α.Σ το 2% των μελισσιών μας και το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τα κάψουμε για να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας.

Όμως τι γίνεται με αυτούς που πουλάνε μη εγκεκριμένα φάρμακα;

Ένας εισαγγελέας δεν υπάρχει να παρέμβει;

Προσωπικά σήμερα όταν το είδα απογοητεύτηκα.

Πίστευα ότι ο έλληνας μελισσοκόμος είναι ευαισθητοποιημένος και πως παράγει μέλι εξαιρετικής ποιότητας.

Μάλλον είμαι βαθιά νυχτωμένος όμως.

Σκέφτομαι ότι αν λειτουργούσε σωστά το σύστημα σε αυτή την χώρα δεν θα είχαν φτάσει τα πράγματα εδώ που έφτασαν και στην μελισσοκομία και στην οικονομία και σε όλους τους τομείς.

Η Αμερικάνικη σήψη δεν είναι τίποτα μπροστά στην σήψη ορισμένων εμπόρων και μπροστά στην σήψη της πολιτικής.

Συνάδελφοι όσοι μπορούμε ας κρατηθούμε μακριά από τέτοιες καταστάσεις.

Και ας μην ταΐζουμε καρκίνο τα παιδιά μας την οικογένεια μας, τους φίλους μας, τους πελάτες μας, και όλες τις οικογένειες και τα παιδιά του κόσμου…





M E L I S S O C O S M O S ελάτε να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο των μελισσών

18 σχόλια:

Βασίλειος Ξεσφίγγης είπε...

Πολύ περίεργο μου φαίνετε επίσης ότι το site αυτό το οξαλικό οξύ το πουλάει 8.50 ευρώ το κιλό.
Ενώ στο σεμινάριο μας είπαν ότι το οξαλικό οξύ που είναι κατάλληλο για τις μέλισσες έχει 60 ευρώ το κιλό.
Το άλλο μας είπαν το φτηνό που είναι για το γυάλισμα των μαρμάρων έχει περιεκτικότητα 90% σε οξύ κι αν το πάρουμε θα καταστρέψουμε τις μέλισσες.
Υποψιάζομαι ότι αυτό που πουλάνε οι εν λόγο έμποροι δεν είναι το σωστό οξαλικό οξύ και θα καταστρέψουν πολλούς μελισσοκόμους.

Ανώνυμος είπε...

μάλλον είσαι λίγο υπερβολικός και τρομοκρατείς τον κόσμο με τις απόψεις σου .
πολλά από τα παραπάνω φάρμακα είναι νόμιμα στην αγορά για γεωργική και κτηνοτροφική χρήση.
υπάρχουν και μελισσοκομικά με τις ίδιες δραστικές ουσίες αλλα σε μικρότερες δόσεις και με άλλο εμπορικό όνομα ,δηλαδή αν τα αραιώσεις είναι το ίδιο πράγμα.
αν ρωτήσεις σε χημικά εργαστήρια που εξετάζουν δείγματα μελιών ,θα σου πούνε ότι σπανια βρίσκονται υπολείμματα στο μέλι από τα παραπάνω παρασιτοκτόνα και αντιβιοτικά και αυτό γιατί οι περισσότερες ουσίες είναι αποδομισημες από το μέλι και μέσα σε χρονικό διάστημα 2-6 μηνών η ακόμα και αν γίνει χρήση κατά τι διάρκεια της μελιτοφοριας σε περίπου 2 με 3 χρονια με απλή αποθήκευση του μελιού στην αποθήκη μπορούν να αποδομηθούν πλήρως.
ακόμα και μέλια με υπολείμματα κιροσκορινης μπορούν να ''καθαρίσουν'' μέσα σε 10 χρονια αλλα μέσα σε αυτό το διάστημα μεγαλώνει το hmf και γίνετε το μέλι βιομηχανικό και χάνει την αξια του.
αντίθετα η ουσία κουμαφος που είναι εγκεκριμένη παραμένει στο μέλι σταθερά η περνάει από το μέλι στο κερί όταν βρίσκετε σε κηρήθρα και ανακυκλώνεται με το λιώσιμο τους.
στα μέλια που γίνονται εξαγωγή μετά το 2005 πολλοί εισαγωγείς από άλλες χώρες απορούν με την καθαρότητα του ελληνικού μελιού και ρωτάνε πως τα καταφέρνουμε ;)
ίσως πολλοί μελισσοκόμοι να χρησιμοποιούν ανορθόδοξους τρόπους
και πολλοί από αυτούς να βλάπτουν τον εαυτό τους ,αλλα την καθαρότητα του μελιού την ξέρει μονο ο χημικός και όχι ο παραγωγος του.
επίσης δεν υπάρχει γιατρός ,πραγματικός γιατρός που να ξέρει με σιγουριά και να λέει ότι το φλουβαλινειτ προκάλεσε από μονο του σε συγκεκριμένο άνθρωπο καρκίνο, όπως και το αντίθετο.
υπάρχουν όμως υπόνοιες για διαφορα προβλήματα που προκαλούν στον οργανισμό οι χημικές ουσίες και η χρήση τους πρέπει να γίνετε με προσοχή.
κανεις δεν μπορεί να πει χωρίς απόδειξης ότι τα μέλια τον 'άλλων'' και ποτε το ''δικό μας'' ,είναι μολυσμένα χωρίς αποδείξεις.
τώρα για τους νομους που υπάρχουν στον κόσμο για αυτά τα φάρμακα είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο.

Βασίλειος Ξεσφίγγης είπε...

Κατ αρχήν καλό θα ήταν να βάλεις και όνομα και να μην μιλάς ανώνυμα.
Εγώ δεν βλέπω γιατί τρομοκρατώ τον κόσμο την στιγμή που γράφω ακριβώς ότι μας λένε οι σύμβουλοι του μελισσοκομικού κέντρου για τα θέματα αυτά.
Εσύ το λες τρόμο ενώ εγώ το λέω ενημέρωση.
Αν πας σε ένα σεμινάριο θα ακούσεις αυτά που έγραψα, τότε τι θα πούμε ότι οι ειδικοί τρομοκρατούν τον κόσμο;
Να μην πω δηλαδή ότι το φλουβαλινειτ είναι καρκινογόνος ουσία; Μα αφού είναι πώς να μην το πω;
Ένα φυτοφάρμακο αγαπητέ φίλε μου είναι κατασκευασμένο για τα φυτά, και εκτός από την δραστική του ουσία μέσα έχει και άλλα συστατικά όπως κολλώδες ουσίες για να κολάει αυτό πάνω στο φύλλωμα του φυτού.
Ρίχνοντας το όμως μέσα στην κυψέλη κολάει πάνω στις κηρήθρες και δεν φεύγει ποτέ.
Αναρωτιέμαι αν θα έδινες μια τέτοια κηρήθρα να την φάει το παιδί σου.
Όσο λοιπόν κι αν το ανακατέψουμε μέσα στον κουβά δεν φεύγουν οι ουσίες αυτές.
Όταν αγοράσεις όμως ένα εγκεκριμένο φάρμακο που είναι πχ σε ταινίες, αυτές είναι διαποτισμένες με την δραστική ουσία (μόνο) και επιπλέον απελευθερώνουν ορισμένη ποσότητα ουσίας κάθε ημέρα.
Έτσι δεν θα πέσει με το κιλό μέσα στην κυψέλη ούτε καν θα έρθει σε επαφή με τις κηρήθρες.
Εγώ δεν υποστήριξα ποτέ ότι έχω καλύτερο μέλι από κανέναν, το μόνο που κάνω είναι ότι ενθαρρύνω τους πελάτες μου να στείλουν το μέλι που αγοράζουν από μένα σε χημείο έχοντας την σιγουριά ότι το χημείο θα δείξει 0 υπολείμματα.
Από την στιγμή που συμφωνούμε σε βασικά θέματα σχετικά με τους ανορθόδοξους τρόπους που χρησιμοποιούν πολλοί δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενόχλησε η ανάρτηση.
Γιατί τέτοιο κόλλημα με τα παλιά φάρμακα που τόσο κακό έχουν κάνει στον κλάδο;
Ξεχάσατε τι έγινε πριν λίγα χρόνια με την κηροσκορίνη στα ΜΜΕ;
Έχουμε νέα όπλα αβλαβή για την μέλισσα τον άνθρωπο και το περιβάλλον όπως το οξαλικό οξύ πχ που δεν είναι καν φάρμακο, και έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

george είπε...

re ,to digma kanei 150 euro pos tha stiloun digma oi pelates ?
o tenekes einai fthinoteros
den simfereis :D
tora to ti vazei o kathenas sta melissia tou emeis den tha to mathoume pote .
ama to katafernei kai to teliko proion einai katharo ,pali den tha kseroume pos to ekane ,o kathenas mporei na leei oti thelei.
nomizo alla den eimai sigouros ,se mia erevna to panepistimio vrike stin agora 1 sta ta 5 biologika melia itan simvatiko.
malon oi emporoi kseroun oti hanonte grigora kapia farmaka kai ta vaftizoun bio.

Βασίλειος Ξεσφίγγης είπε...

Γιώργο εγώ πάντως τους παροτρύνω ελεύθερα να ελέγξουν το μέλι μου.
Αν θέλουν ας το κάνουν δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί είμαι εντάξει.
Χτες πούλησα μέλι σε χημικό πχ αυτός μπορεί να το ψάξει αν θέλει.
Ξέρω τι γίνεται και με τα βιολογικά και τα πάντα.
Έχει χαθεί προ πολλού το μέτρο και η ανθρωπιά οπότε δεν το ψάχνω άλλο.
Άλλωστε έγραψα και στο θέμα ότι όταν πίστευα πως η Ελλάδα βγάζει μέλι υψηλής ποιότητας ήμουν βαθιά νυχτωμένος.

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Γιώργο
καλές οι αναλύσεις και οι εξετάσεις μελιού,αλλά πιστεύω πως τελικά,η Προσωπικότητα του μελισσοκόμου πουλάει.(στη λιανική πάντα)

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Συγνώμη
Βασίλη

Βασίλειος Ξεσφίγγης είπε...

Δεν πειράζει Ανέστη.
Συμφωνώ κι εγώ ότι μετράει η προσωπικότητα πολύ.

Επόπτης είπε...

Αυτοί οι ανώνυμοι, έχω πεί την γνώμη μου γιαυτούς
Από το τσιγάρο δεν πέθανε κανείς
από την αλόγιστη χρήση των πρόσθετων δεν πέθανε κανείς
από τις κατσαρίδες δεν πέθανε κανείς
από ένα συγκεκριμένο φυτοφάρμακο δεν πέθανε κανείς
μπλά , μπλά , μπλά...........
ρε μπας και πουλάς τέτοια σκευάσματα ;
συμφωνώ ότι πρέπει να είμαστε ευσυνείδητοι και να προσπαθούμε για το καλύτερο
εύχομαι να μην τρώει η οικογένεια του ανώνυμου
να τρώει είτε το ξέρει είτε δεν το ξέρει.
Προσωπικά κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ.

Βασίλειος Ξεσφίγγης είπε...

Πίσω από την ανωνυμία ο καθένας γράφει ότι του καπνίσει.
Αν θέλει κάποιος να υποστηρίξει υπεύθυνα την γνώμη του βάζει την υπογραφή του.
Προσωπικά είμαι ανήσυχος πολίτης, φοβάμαι τα φυτοφάρμακα, φοβάμαι ότι έχει σχέση με χημικά, προσέχω ότι έχει σχέση με την υγεία και την τροφή.
Έχω χάσει δικό μου άνθρωπο 18χρ από λευχαιμία, και δεν μπορώ να συμβιβαστώ σε αυτή την άνετη στάση ότι τίποτα δεν κάνει κακό και πως λιώνουμε το φάρμακο στον κουβά και μετά το ρίχνουμε στην κυψέλη και το τρώμε για μέλι στην συνέχεια.
Σ αυτό το blog θα το φωνάζω μέχρι τέλους ότι τα φάρμακα είναι θάνατος για όλους μας.
Δεν είμαι διατιθεμένος να συμφωνώ με όλους για έχω επισκέπτες.

Ανώνυμος είπε...

άμα φας ένα κεράσι πχ ,που δεν συντηρείται εύκολα και πρέπει να καταναλωθεί και δεν σ'αρέσει χτυπημένο η σκουληκιάρικο θα πάρεις περισσότερο "αμιτραζ" από ένα μελι που δεν χαλάει και θα μείνει στο ντουλάπι για 6 - 12 μήνες.
γιατί το μέλι έχει χαμηλό ph και το "αμιτραζ" αποδομείται.
είτε σας αρέσει είτε όχι. :)

Ανώνυμος είπε...

αντίθετα το "κουμαφος" παραμένει σταθερά και είναι νόμιμο.
τώρα άμα το "κουμαφος" πειράζει λιγότερο αυτό θα το δείξει η ιστορία.
ακόμα και τα οξέα μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα κύριος σε αυτόν που τα χρησιμοποιεί στους πνεύμονες ,τα ματια ,το δέρμα
ακόμα και το σκόνισμα με απλή άχνη μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στους πνεύμονες.
όλες οι ουσίες βγήκαν για να τις δουλεύουν άνθρωποι.
αρκεί να είμαστε προσεκτικοί και να μην κάνουμε αλόγιστη χρήση.

Βασίλειος Ξεσφίγγης είπε...

Φίλε ανώνυμε και στο δρόμο μπορεί να περπατάς και να πέσεις να σπάσεις το κεφάλι σου.
Δεν λέει κάτι αυτό.
Συμφωνώ για την αμιτράζ.
Και για το κουμαφός.
Αλλά αν κάποιος τα φτιάχνει μόνος του όπως και να έχει θα κάνει τσαπατσουλιές.
Κι επιπλέον όπως είπα τα σκευάσματα αυτά όλα που είναι για φυτά και ζώα έχουν κι άλλες ουσίες μέσα.
Βγάλε τις παρωπίδες και δες λίγο την πραγματικότητα.
Την κόλα που έχουν μέσα το τακτικ και το αζουντολ και το μαυρικ πως θα την αποδημήσει το μέλι μου λες;
Και φυσικά η κόλα συγκρατεί και ποσότητες δηλητηρίου κάνοντας το να μην φεύγει ποτέ από το μέλι.
Αυτή είναι η μόνη αλήθεια είτε μας αρέσει είτε όχι.

Ανώνυμος είπε...

βρε πως τα φέρνει ο καιρός! όταν ο φίλος Σωτήρης σου έδωσε αυτήν την πληροφορία ετρεξες να κατηγορείς πως ένα κατάστημα πουλάει μη εγκεκριμενα φαρμακα.
Ενας αλλος φίλος της ομαδας ομως ο Κωνσταντίνος γραφει συνέχεια πως χρησιμοποιει τακ τικ αλλά δεν είδα την ίδια στάση.
γιατί; και πριν βιαστείς να πεις πως είμαι ανώνυμος με λένε Απόστολο Σερεμέτη και στα γραφω αυτα φιλικά.

MELISSOCOSMOS είπε...

Αποστόλη, η άποψη μου εμένα για όσους χρησιμοποιούν παράνομα σκευάσματα είναι η ίδια.
Πίστευα και πιστεύω ότι τα παράνομα σκευάσματα βλάπτουν και την μέλισσα και την μελισσοκομία και τους καταναλωτές και τους μελισσοκόμους που τα χρησιμοποιούν.
Έχουμε πολλούς Κωνσταντίνους στην ομάδα και δεν καταλαβαίνω για ποιον λες, όταν με ρωτάει κάποιος για αυτά τα θέματα του λέω πάντα τα ίδια που λέω και τώρα.
Δεν έχω λόγους να αλλάξω τα πιστεύω μου εγώ, γι αυτό μην αμφιβάλεις.

Ιάκωβος Στεφάνου είπε...

Βασίλη,καλημέρα θα ήθελα επειδή είμαι νέος να μου λύσεις μια απορία γιατί τα εγκεκριμένα φάρμακα εχουν την ίδια δραστική ουσία με τα απαγορευμένα; υπάρχει άλλη ουσία;; ή κάνει λάθος η λίστα που βρήκα και σου παραθέτω παρακάτω;;Τρόποι καταπολέμησης.

1. ΧΗΜΙΚΆ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΣΚΕΥΆΣΜΑΤΑ
α. Αpistan η δραστική του ουσία είναι το fluvalinate (φλουβαλινέητ).
β. Bayvarol με δραστική ουσία το flumethrin (φλουμεθρίν).
γ. Perizin με δραστική ουσία το coumaphos (κουμαφώς).
δ. Checkmite με δραστική ουσία το coumaphos (κουμαφώς).

2. ΧΗΜΙΚΆ ΜΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΣΚΕΥΆΣΜΑΤΑ
α. Μαλάθειο.
β. Ασουντόλ με δραστική ουσία το coumaphos (κουμαφώς)
γ. Μιτάκ ή τακ-τικ με δραστική ουσία το amitraz (aμιτράζ)
δ. Μαυρίκ με δραστική ουσία το fluvalinate (φλουβαλινέητ)
και επίσης αν έχεις χρησιμοποιήσει άχνη ζάχαρη! Ευχαριστώ!

MELISSOCOSMOS είπε...

Φιλε μου η διαφορα τους δεν ειναι στην δραστικη ουσια.
Ας πουμε για το Αζουντολ πρωτα.
Αυτο ειναι για σκυλους, εχει μεσα κολλώδες ουσιες για να κολλαει στο τριχωμα του σκυλου.
Κολλαει ομως και στις κηρηθρες και μενει εκει για 4-5 χρονια.

Κατι παρομοιο συμβενει και με το μαυρικ το οποιο ειναι φυτοφαρμακο και ακρως καρκινογόνο.

Ολα αυτα δεν μπορει να τα χρεισιμοποιησουμε χυμα πανω στις κηρηθρες και τα μελια που προωριζονται για τροφη.

Χρειαζονται ειδικη επεξεργασια ωστε να φυγουν αυτες οι κολλωδες ουσιες, να μην ερχονται σε αμεση επαφη με τις κηρηθρες και να ελευθερωνεται καθημερινα μικρη ποσοτητα της ουσιας για 20-30 ημερες.

Αχνη οχι δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε.

πάνος κοντογιώργος είπε...

θα συμφωνήσω σε όλα αυτά του βασίλη και σας λέω το εξής... η μαγκιά είναι να είσαι σίγουρος για το μέλι σου και να μην χρειαστεί να κάνεις ανάλυση και να έχεις αμφιβολίες ΑΝ υπάρχει κάτι σε αυτό....ο μόνος τρόπος που υπάρχει είναι να μείνουμε μακριά απο δηλητήρια