Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Τι λέει η ζυγαριά στα πεύκα!!!

22-9-2014
Το πεύκο στο πρώτο βάρεμα έδωσε τρύγο περίπου μισό πάτωμα ανά μελίσσι.
Όπως είναι λογικό υπήρξαν και περιοχές που πήγαν καλύτερα αλλά και χειρότερα.
Πχ η Χαλκιδική φέτος έδινε σταθερά πάνω από 1 κιλό την ημέρα.
Μετά το πρώτο βάρεμα το μελίσσι της ζυγαριάς τρυγήθηκε εκ νέου και του αφαιρέθηκε το δεύτερο πάτωμα, και έτσι το βάρος του πήγε στα 25 κιλά περίπου.
Μετά ήρθε ένα εικοσαήμερο με σταθερή πτώση από 80 έως 300 γραμμάρια την ημέρα.
Αφού πέρασαν οι 20 ημέρες της διακοπής του πεύκου μετά τις βροχές δηλαδή, η ημερήσια πτώση άρχισε να ελαττώνεται αργά και σταθερά ανά 50 γραμμάρια την ημέρα, έτσι από το -300, πήγαμε -250, -200 κ.ο.κ
Σε κάποια στιγμή πριν 5 ημέρες είχαμε μηδενικές απώλειες, και μετά άρχισε η άνοδος, +30, +80, +130 και +250.

Θα πρέπει να σημειωθεί όμως ότι πλέον τα μελίσσια άνοιξαν γόνους πολύ καλά, στους οποίους όπως είναι φυσικό θα πηγαίνει μεγάλο μέρος του μελιού γι αυτό ακόμα δεν έχουμε μεγάλα ποσά ανόδου.
Ο εργάτης είναι πολύς όμως, οι θερμοκρασίες πολύ καλές επίσης και αναμένουμε κάτι καλύτερο τις επόμενες μέρες.
Στο μεταξύ τα ρείκια έχουν ανοίξει και ήδη τα μελίσσια που υπάρχουν σε μέρη με ρείκι βάζουν μελάκι, πράγμα που σημαίνει ότι έχει πολύ καλές προοπτικές και αυτό.
Οι γόνοι στις περιοχές με ρείκι είναι φανταστικοί, με γεμάτα πλαίσια απ άκρη σ άκρη, και η γύρη τείνει να γεμίσει πάνω από 4 πλαίσια.
Αν υπάρξουν αξιόλογα νεότερα δεδομένα και από τα 2 μέτωπα θα σας ενημερώσω.

MELISSOCOSMOS

22-8-2014

Στην περιοχή που είναι τοποθετημένη η ζυγαριά βρισκόμαστε ανάμεσα στο κενό που υπάρχει μεταξύ του πρώτου και δεύτερου βαρέματος.
Το δεύτερο βάρεμα το περιμένουμε να ξεκινήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Το πρώτο βάρεμα πήγε καλά, με τα μελίσσια να μαζεύουν κατά μέσω όρο 8 με 10 κιλά μελάκι.
Το μελίσσι της ζυγαριάς τρυγήθηκε πριν λίγες ημέρες και όπως ήδη είπα είναι διώροφο.

Σήμερα η ζυγαριά έδωσε αύξηση βάρους κατά 50 γραμμάρια και έτσι το μελίσσι ζυγίζει 40.72kg ενώ η θερμοκρασία το βράδυ στο μελισσοκομείο ήταν στους 28 βαθμούς.

Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι εδώ στις αρχές Σεπτέμβρη αναμένεται να ανοίξει και το ρείκι, και τα μελίσσια θα ρίξουν γόνους, όποτε θα έχουμε ενδιαφέροντα πράγματα να λέμε σε λίγες μέρες!!!

Περισσότερα αύριο.

MELISSOCOSMOS

Φίλες και φίλοι εδώ και πολλές μέρες μου ζητάτε να σας πω νέα από τα πεύκα!
Δυστυχώς όμως επειδή αυτά δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά για αρκετές περιοχές δεν θέλησα να γράψω κάτι.
Αντ αυτού ήθελα να βάλω την ζυγαριά να κάνει την δουλειά της και να μιλήσουν τα ίδια τα μελίσσια για τα πεύκα. 
Για κακή μας τύχη όμως η κινητή τηλεφωνία δεν είχε σήμα στην περιοχή που είχα τα μελίσσια για να λειτουργήσει η ζυγαριά... 
Κάπως έτσι λοιπόν χρειάστηκε να αλλάξει 3 μελισσοκομεία και 2 κάρτες κινητής τηλεφωνίας για να εγκατασταθεί τελικά στο μελισσοκομείο ενός καλού συναδέλφου που προσφέρθηκε να δεχτεί την ζυγαριά σε ένα μελισσάκι του! 

Από το βράδυ λοιπόν η ζυγαριά θα μας δίνει τα φώτα της... 

ΟΜΩΣ!!!

Για μια ακόμα φορά θα πω πως αυτά που θα καταγράψει δεν ισχύουν για όλες της περιοχές της Ελλάδας!

Χτες πχ ζυγαριά στα πεύκα της Χαλκιδικής κατέγραψε άνοδο 1700 γραμμαρίων, και ζυγαριά στο Προκόπι μείωση 50 γραμμαρίων.

Κάθε περιοχή δεν δουλεύει το ίδιο λοιπόν.
Η ζυγαριά μπήκε σε διώροφο μελίσσι μέτριας δυναμικότητας, που έχει ήδη τρυγηθεί για το πρώτο βάρεμα.

Περιοχή δεν έχω γράψει πότε όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει την ζυγαριά, και ούτε τώρα θα γράψω για ευνόητους λόγους.

Σε ότι με αφορά, έχω την εντύπωση ότι στα πεύκα θα είμαι από τους τυχερούς φέτος, αν και θέλω λίγες ακόμα ημέρες για να το βεβαιώσω σίγουρα αυτό.

Εύχομαι σε όσους θα διαβάζουν τα νέα της ζυγαριάς στα πεύκα, καλή τύχη, και γεμάτα βαρέλια, έστω και την τελευταία στιγμή σε αυτή την κάκιστη μελισσοκομική χρονιά που μας βρήκε!!!