Κυριακή, 5 Ιουλίου 2015

Είμαι και εγώ υπερήφανος Έλληνας - Μολων Λαβε «ΟΧΙ»


Η απάντηση του Λεωνίδα στον Ξέρξη ήταν «Μολὼν λαβέ ΟΧΙ»

Η απάντηση του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τον Μωάμεθ Β' λίγο πριν από την πτώση της Βασιλεύουσας που του ζητούσε να του παραδώσει την Πόλη  ήταν «ΟΧΙ»

Η απάντηση του Ι.  Μεταξά την 28η Οκτωβρίου 1940 ήταν «ΟΧΙ»
Η απάντηση του Τ. Παπαδόπουλου πρόεδρου της Κύπρου στο Σχέδιο Ανάν ήταν «ΟΧΙ»
Η Απάντηση στα μνημόνια των τυράννων 5/7/2015 «ΟΧΙ»


Όσοι θεωρούν διχασμό το δημοψήφισμα, θα πρέπει να μάθουν πως το δημοψήφισμα είναι Δημοκρατία.

Το δημοψήφισμα είναι μόνο Δημοκρατία. Διαφορετικά, να καταργήσουμε και τις εκλογές, για να μην «διχάζονται» οι Έλληνες.

Άρθρο 1 του Συντάγματος:

1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.

2. Θεμέλιο του Πολιτεύματος είναι η ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ.

3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.







Η ανάρτηση αυτή θα παραμείνει στην κορυφή του Blog μέχρι την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος... 

          

148 σχόλια:

βασιλης kappa είπε...

μπραβο

blats είπε...

εισαι νουμερο μεγαλο

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα οι αποφασεις για το μέλλον μας να παίρνονται απο μας τους ίδιους παρα απο τεχνοκράτες, επιτροπές, Στουρνάρες κλπ...........Αυτο είναι Δημοκρατία και πατριωτισμός.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ "ΟΧΙ" ΕΙΜΑΣΤΕ...

Εν δυνάμει ηλιοκαμένος αγρότης είπε...

Δεν είναι ίδιες οι παραπάνω περιπτώσεις με την δική μας, ούτε μοιάζουν, ούτε έχουν κοινό σκοπό.... Το "όχι" παλιότερα είχε την έννοια "όχι στην υποδούλωση" το "όχι" στις "5/7", αν βγούμε απ'το € είναι "Ναί" στην ανισότητα μεταξύ του λαού... Ναι σ'αυτούς που έβγαλαν τα μαυρα εκατομμύρια απ'την Ελλάδα και τώρα θα τα επιστρέψουν πίσω με πολλαπλάσια αξία σε δραχμές, Ναι στις άνισες συντάξεις κάποιοι στρατιωτικοί γραφίου 2χιλιάρικα απ' τα 47, ενώ ο ηλιοκαμένος αγρότης 400€ στα 65+ αν έχει επιζήσει ως τότε από καρκίνο... "Ναι" λοιπόν σε όλα αυτά... Ψηφίζουμε ΟΧΙ... Δεν λέω σε καμιά περίπτωση ότι μέχρι τώρα πηγαίναμε καλά ως χώρα, ιδού και τα αποτελέσματα, αλλά σε μία ρήξη με την Ευρώπη το κύριο πλήγμα θα το υποστούμε εμείς... Μακάρι να βγω ψεύτης και η νέα κυβέρνηση να έχει μυστικό σχέδιο που κρατάει τους ευρωπαίους στο χέρι. Δυστυχώς όμως η ηγεσία ή είχε παντελή έλλειψη του τι συμβαίνει, ή είναι ψεύτες. Μια φορά τα καραγκιοζιλίκια και οι λαϊκισμοί με τους ζουρνάδες και τους χορούς πέτυχαν. Ψηφησαμε σαν έθνος για άλλη μια φορά αυτόν που έταζε τα περισσότερα. Ότι συνέβαινε τα τελευταία 30και πλέον Χρόνια... Μακάρι, ξαναλέω, να κανω λάθος...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ

TASOS είπε...

Βασίλη μην ξεχνάς όμως ότι όλοι αυτοί οι ηγέτες που γράφεις, είχαν το θάρρος να πουν το όχι μόνοι τους, δεν έριξαν το μπαλάκι στο λαό τους.

Γιωργος είπε...

Εννοειται πως ΟΧΙ.εχουν στοχοποιησει ενα ολοκληρο λαό και πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΟΣ......!!!!!ΝΙΚΟΣ

Δημητρης Πατρα είπε...

Μονο με ενα περηφανο ΟΧΙ ο λαος μπορει να δει παλι ξαστερια.

Ανώνυμος είπε...

Προτιμω ο λαός να ψαξει τη σωτηρία μόνος του, παρα να περιμένει καποιον ηγέτη. Μονοι μας θα αλλαξουμε τα πραγματα. Το δημοψήφισμα είναι χαρμόσυνο γεγονός.

MELISSOCOSMOS είπε...

Διαβαστε ιστορια μερικοι.
Την απόφαση για ΟΧΙ το 1453 την πηρε ολος ο λαος της Κωνσταντινουπολεως.
Την αποφαση για το ΟΧΙ του Λεωνιδα την πηραν ομόφωνα παροτι ηταν εν μεσω ολυμπιακων αγωνων.
Την αποφαση για το ΟΧΙ των Σουλιωτων την πηραν ολοι οι Σουλιωτες και πολλοι Σουλιωτες και ανατινάχτηκαν στο Κουγκι με τον καλογερο Σαμμουηλ.
Την αποφαση για το ΟΧΙ οι Μεσολογγιτες την πηραν ομοφωνα κι εκαναν την εξοδο και σφαγιαστικαν και πολλοι ανατινάχτηκαν με τον Καψαλη.
Η αποφαση του 0ΧΙ του 1940 σκόρπισε ενθουσιασμο στον λαο γιατι ολοι αυτο επιθυμούσαν.
Την αποφαση του ΟΧΙ στο σχεδιο Αναν πηρε ο Λαος της Κυπρου με δημοψηφισμα.

Η Ελλάδα εγραψε ιστορια με τα ΟΧΙ κι εσεις στηριζεται το ναι; Ειστε Ελληνες εσεις αραγε αναρωτιεμαι, ή μηπως σπορος του Εφιαλτη και του Πήλιου Γούση;

Μην λετε λογια του αερα λοιπον, μην στρέφεστε κατα της Ελλάδας για κομματικο συμφερον.

Ανώνυμος είπε...

Αν πούμε ναι δλδ είμαστε με την πρόταση σοιμπλε; Και αν πούμε όχι είμαστε με την πρόταση των 47 σελίδων; Εεε εγώ θα πάω στα μελισσια στις 5 του μηνός.

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ

Ανώνυμος είπε...

Ολοι ναι στο ευρω!η ελπιδα να φυγει ο κοπροσαρπιστ εφτασε!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!!! για να μην μας αγοράσουν αυτοί που έβγαλαν λεφτά έξω αλλά να χαρίσουμε την πατρίδα μας έναντι του χρέους αν και ακόμα θα χρωστάμε, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!!! για ισότητα στις συντάξεις, όλοι 400€ στα 65+, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!!! επειδή το λέει ο θεοδωράκης του Σόρος και οι υπόλοιποι υπάλληλοι των τραπεζιτών. Νίκος Χανιά

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν ξεσφιγγης ασχολήσου με τα μέλια κ μην γράφεις "ΟΧΙ" κ άλλες τέτοιες μπαρουφες γτ διαβάζει κόσμος το σαιτ σου κ είναι κρίμα..το τι θες να ψηφίσεις δεν χρειάζεται να το ξέρει ο καθένας μας...

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν τι ακριβώς ζητάνε από εμάς μελισσοκομους-αγρότες: -φορολόγηση σαν ελεύθερους επαγγελματίες 28%. -ασφάλιση ελεύθερων επαγγελματιών δηλαδή 600 ευρω/μηνα στη 15ετια. -κατάργηση Επιστροφής φόρου πετρελαίου. -φορολόγηση 13% στο τσεκ. -Αύξηση στον ενφια στα χωράφια. ΦΠΑ 23% στα αγροεφοδια. Όποιος συμφωνεί τα ψηφίζει... Μην πιάσουμε και τα υπόλοιπα εθνικά.

Ανώνυμος είπε...

Ασχολήσου με τις μέλισσες και κράτα τις αφελείς απόψεις σου για τον εαυτό σου.

Ανώνυμος είπε...

Πατε καλα ρε Ελληνες. Το δημοψηφισμα αυτο θα ειναι ναι στα μετρα των 8 δις που προτεινε η Κυβερνηση Τσιπρα η ΟΧΙ στα μετρα των δανειστων. Ποια επανασταση και μπαρουφες γραφετε? Δεν θα ψηφισουμε ναι η οχι στο ευρω η στην ΕΕ

Ανώνυμος είπε...

Ποσο αφελεις μπορει να ειναι καποιοι που περιμενουν να τους σωσουν ηγετες και κομματα που για 50 χρονια που τους κυβερνουσαν δεν αφησαν τιποτε ορθιο τελικα? θα αναθετατε σε καποιον αραγε που διαχειριζοταν τη περιουσια σας και σας φαληρησε να σας βγαλει απο τη θεση που σας εφερε η θα τον στελνατε στο διαολο? Προσπαθησαν να μας πεισουν οτι ολοι ιδιοι ειναι..... ευτυχως δεν ειναι.

Ανώνυμος είπε...

ΟΟΟΟΟΧΧΧΧΧΙΙΙΙΙ

Ανώνυμος είπε...

οχι στο μνημονιο τις ε.ε. και ιχι στο μνημονιο των 47 σελιδων της συγκυβερνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εγω στις 5 του μηνα παω μελισσια

Ανώνυμος είπε...

Ανεβασε τα ολα ρε μπινε συριζαιε.απατεωνα που ανεβαζεις οτι σε συμφαιρει

Ανώνυμος είπε...

Ολοι ΝΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Φατε το σανο του τσιπρα γατακια. Οταν θα δουλεύετε 4 μερες για να γεμίσετε βενζίνη το αυτοκίνητο να δω τι θα λετε. Αλλά πιο πολλά θα λέτε όταν κοπουν και τα ευρουλακια απο τις επιδοτήσεις. Μαγκας ο Αλέξης, παλι οι άλλοι θα φταίνε. Μπεεεε φατε το σανο σας. Η καυτη πατατα στα χέρια σας και οχι στον εκλεγμενο λαοπλανο που φοβάται να πάρει την ευθύνη.

Ανώνυμος είπε...

Και κατι άλλο. Οσοι διαφωνούν με το συριζα εφιαλτες ε;;;;; παλι διχονια και διχασμο σπέρνει η αριστερα και εσυ ξεσφιγγη μαζι τους. Δεν φτάνουν οι βλακειες που βγάζεις κατα καιρούς κάνεις και διχαστικη πολιτική τωρα. Φαε το σανο σου και πιστεψε τον τσιπρα που σου εδιωξε τον ενφια σου εδωσε πισω τα λεφτά και μειωσε την ανεργία με 7500 δημόσιους υπαλλήλους που τους πληρωνεις εσυ και εγώ φτυνοντας αίμα καθε μερα ενω αυτοι τα ξύνουν οπως παντα. Και οταν έρθει η δραχμη να δούμε απο που θα βρει λεφτά ενα κράτος που δεν παράγει τίποτα. Ξέρεις απο που;;;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα ψηφίσω ΟΧΙ στα 8 δις μέτρα των θεσμών, και ΝΑΙ στα 8 δις μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ

Ανώνυμος είπε...

Βασίλη το τι θα ψηφίσει την Κυριακή ο καθένας από εμάς νομίζω ότι τον κάνει λιγότερο ή περισσότερο Έλληνα από τον άλλο. Πρέπει όμως όλοι να συμμετέχουμε σε αυτή την ιστορικής στιγμή που θα καθορίσει το μέλλον και των επόμενων γενιών. Πρέπει ακόμα να βγουν όλοι οι αρχηγοί των κομμάτων και να μας ξεκαθαρίσουν για μία φορά όσο και αν θέλουν να το αποφύγουν για τους δικούς του λόγους και τα δικά του συμφέροντα ο καθένας ότι όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα της Κυριακής ότι δεν θα διχάσουν το λαό με τα μικροκομματικά τους παιχνίδια και ότι η Ελλάδα θα παραμείνει ενωμένη σα μια γροθιά. Γιατί κανένας ούτε από την κυβέρνηση ούτε από την αντιπολίτευση μας ξεκαθάρισε πως θα κινηθεί την επόμενη Δευτέρα. Ο Λαός καλείτε να πάρει μια απόφαση σε ένα ερώτημα το οποίο κατά τη γνώμη μου δεν είναι ξεκάθαρο τι συμένει το ΝΑΙ και τι το ΟΧΙ. Ο θεός να βάλει το χέρι του.
Κάποιος Λασιθιώτης

Ανώνυμος είπε...

Εδω μας έφτασαν οι Ευρωπαϊκες πολιτικές. Εχω 3 χρόνια άνεγος. Θα ψηφίσω ΟΧΙ και ας καεί το σύμπαν....Μόνο αντίσταση και ενάντια σε ότι μας προσφέρουν οι Ευρωπαίοι. Δεν θελω ουτε ζωγραφιστούς να τους βλέπω, ούτε αυτούς ούτε τα τσιράκια τους εδω στην Ελλάδα. Θα χαρω πολύ να τους δω και φυλακή.

Ανώνυμος είπε...

Τι κατάλαβες Βασίλη με αυτήν την ανάρτηση; Να σου πω εγώ ; Για να μην το κουράζομαι το θέμα.
1. Τα τσιράκια των ποταμισιων Σαμαροπασοκων έχουν κάνει ομελέτα των ελαχίστων, λίγων τι....από μυαλό ανθρώπων και βγαίνουν με ηλίθια επιχειρήματα και λένε ναι στα μέτρα πού παίρνουν άλλοι για εμάς.
2. Το ΟΧΙ θα πάρει ποσοστό κοντά στο 75%+ να μου το θυμηθείς,δεν έχω πέσει ποτέ έξω.
Αστούς να χτυπιούνται πληρωμένη είναι να κάνουν την προπαγάνδα τους.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ καλά θα κάνεις να ψηφίσεις ΚΚΕ πού είναι ήταν πάντα με το κεφάλαιο.

Ανώνυμος είπε...

1,5 μιριο ανεργοι ,3 μιρια στο οριο της φτωχιας , φοροι ενφια αυξησεις υγεια παει για ιδιωτικοποιηση η παιδεια το ιδιο η εθνικη κυριαρχια χαθηκε εδω και καιρο και αλλα μα παρα πολλα και μιλατε ακομα για το αν πρεπει επιτελους να αντισταθουμε να τα παρουμε ολα πισω να αποφασιζουμε εμεις η οχι . Ειστε και ασχολειστε με τον πρωτογενη τομεα τρομαρας σας και ακομα δεν ξερετε την δυναμικη της χωρας πανω σε αυτο τον τομεα ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΗ ..... ασχετοι!!! Ποσοστροση μεσα στην Ε.Ε. θελετε να σας αποφασιζουνε τι θα παραγεται και ποσο θα παραγεται πατε καλα η πατε ομαδικα στον ιδιο ψυχιατρο ή μηπως νομίζεται οτι αργα η γρυγορα δεν θα ποιασει και το τομεα της μελισσοκομιας για να μπει ποσοστροση στην παραγωγη ...!!! Μιλατε για το μελι το Ελληνικο οτι ειναι το καλυτερο σε παγκοσμια κλιμακα αλλα παραταυτα γινονται εισαγωγες απο Κίνα και αλλές χωρες να το βρασει ο αλλος το καλο αλλα το ποιο φτινο κοιταζει και ειστε και μελισσοκομοι παναγια βοηθα μας γιατι ειμαστε απο χαζους και ασχετους ανθρωπους που ασχολουντε με κατι και δεν εχουνε ιδεα τι τους γινεται!!!

Ανώνυμος είπε...

75% κοντά. Καλά είναι;

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι κάθε φορά πού έπαιρναν μια απόφαση πού θα Επηρέαζε εμένα αλλά και πάνω από μια γενιά να με ρωταγαν αν συμφωνώ.

Ανώνυμος είπε...

Καλά θα κάνεις να πας να ψηφίσεις γιατί το να αφήνεις τους άλλους να αποφασίζουν για εσένα δεν είναι σοβαρή στάση ζωής.(στο είπα μαλακά).
Τώρα και στα μελίσσια να πας θα σε βρούν οι Σόιμπλε και Νταισεμπλουμ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρε φίλε σε πειράζει τόσο πού έχει το θάρρος της γνώμης του, δημοκρατία έχουμε τώρα, άμα δεις το ναι στα μέτρα πού θέλεις εσύ τότε κάνε του παρατήρηση.

Ανώνυμος είπε...

Ρε Βασίλη πόσους φελλους έχεις μαζέψει εδώ μέσα;

Ανώνυμος είπε...

Και καλά κάνει ρε, γιοσουφακι του Σόιμπλε.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε εσύ ψάχνεις για αφέντρα σου μιλάω σαν ψυχολόγος τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Τα έχεις κάνει ομελέτα στο μυαλό σου.Το κάθε ενα θέμα είναι και μια διαφορετική περίπτωση και εγώ Αγροτης είμαι, άλλο είναι το θέμα μας τώρα.

Ανώνυμος είπε...

MPRAVO RE ANONIME 3.30 NA KAEI TO SYMPAN KAI NA GINOYME MHDENISTES KAI AXRHSTOI SAN ESENA OXI RE DEN THELO NA KAOYN TA PANTA.KAI EPEIDEI DEN EIME TELEYTEOS KAI DEN THELO NA GINO TELEYTAIOS STHN XORA MOY ALLA THELO NA GINO KALYTEROS KAI GIAYTO POLEMAO LEO NAI..NAI..NAI..NAI.
OSOI EINAI SAN ESENA TELAYTAIOI KAI ME TO OXI PALI TELEYTAIOI THA EINAI. DIALEXTE POY THA PATE LOIPON TELEYTAIOIIIIIIIII....

Ανώνυμος είπε...

Χαμένος πας αγορι μου. Μέντιουμ να γίνεις να χεστεις στο ταλιρο.

MELISSOCOSMOS είπε...

4.14 Αν το ΟΧΙ παρει μονο 70% τοτε σημαινει οτι ενας στους τρεις Ελληνες ειναι προδοτης, κι αυτο ειναι καταστροφη.

Ανώνυμος είπε...

Αν βγούμε απο την Ευρώπη ο τσιπρας θα ρθει και θα σε ρώταει αποτε είναι να παρει αποφάσεις. Και με τη δραχμή θα βρούμε ολοι δουλειά και θα γινουμε πλούσιοι. Κουνια που σε κουναγε!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι το 4.14.
Βασίλη αν βγάλεις τα ποσοστά των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙΟΥ λόγο κομματικής γραμμής και προσθέσεις από τα παραπάνω κόμματα ενα μικρό ποσοστό σκεπτόμενων λογικά εκτός γραμμής ψηφοφόρων κυρίως από ΝΔ και Ποταμιου, εκεί φτάνεις στο 75%. Το ΠΑΣΟΚ άστο....
Τώρα αν είναι προδότες ή περιορισμένης ευθύνης θα ήθελα το δεύτερο γιατί το πρώτο είναι μεγάλο το ποσοστό του 25% για προδότες.

Ανώνυμος είπε...

5.43 ALLA LOGIA NA AGAPIOMASTE GIAYTO THA MEINEIS ETSI OPOS EISAI.DHLADH T E L E Y T A I O S...
KI ESY BASILH OPOIOS BLEPEI EINAI PRODOTHS ETSI.DHLADH ESY EISAI THS PROODOY..
ME AYTA POY GRAFEIS DIKIOLOGEIS APOLYTA AYTOYS POY SE APOKALOYN K O M P L E X I K O.

Πανος. είπε...

Ο Greeklish μας λεει να ψηφισουμε ναι,ναι,ναι.Αντε παγενε ρε που μας το παιζεις και χρησιμος.

MELISSOCOSMOS είπε...

Πειτε με κομπλεξικο πειτε με και φασιστα πειτε και Συριζαιο ολα δε με νοιαζουν.
Προδοτης και δοσιλογος εγω να ψηφισω κατα της πατριδας μου και υπερ της τροικας δεν θα γινω ποτε.
Στο κατω κατω εδωσα κι εναν ορκο στην πατριδα οταν πηγα φανταρος, και αυτος ο ορκος εκανε λογω οτι θα δωσω μεχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για αυτη την Πατριδα.
Εγω τιμαω τον ορκο μου

Ανώνυμος είπε...

Για πιο οχι μιλάτε στα μέτρα που πρότεινε ο Τσίπρας?βγήκε δημοσκόπηση με 70% ναι.τι λες Βασιλάκη τωρα?

Ανώνυμος είπε...

Αύριο κλείνουν οι τράπεζες πάμε καλα με το οχι.

MELISSOCOSMOS είπε...

Οι δημοσκοπισεις ειναι πληρωμενες και κατοπιν παραγγελιας.
Το δημοψηφισσμα ομως ειναι η απολυτη δημοκρατικη πραξη.
Μην μου μιλατε για δημοσκοπησεις λοιπον, που εδιναν 2% διαφορα το Συριζα απο τη ΝΔ και τελικα ηταν 10%.

MELISSOCOSMOS είπε...

Να κλεισουν 100 φορες, ετσι δεν θα ζητανε και λεφτα στον κοσμακη, που πηρε δανειο προ κρισεως και τωρα ιδρωνει να το ξεχρεωσει.

Ανώνυμος είπε...

Δεν κλεινουν οι τραπεζες. Απλα δεν μπορεις να βγαλεις μεγαλα ποσά.......Μη λετε οτι θελετε!

Ανώνυμος είπε...

4.49 αμα πιστευεις θα γίνεις καλύτερος με το Ναι τότε κρίμα. Μάλλον δεν εχεις διαβάσει τι ζητάνε οι Ευρωπαίοι....μαλλον σε βόλεψε κανένας γαλάζιος ή πράσσινος βουλευτής και σκιαγμένος μιλάς τωρα. Εμάς που δε μας βόλεψε κανένας δεν εχουμε να χασουμε τίποτα και θα επιβιώσουμε....με περηφάνια και όχι μιζέρια.

Ανώνυμος είπε...

Εν δυνάμει προστατευμένος οικονομολόγος και μελισσοκομος

Εν δυναμει ηλιοκαμένε αγρότη, η ημιμάθεια είναιχειρότερη και πιο επικίνδυνη απ την αμάθεια...

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι μελισσοκόμοι έχετε το νου σας μη μας φύγουν με τα ελικόπτερα..Τελευταία φορά αριστερά.

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα να κλείσουν οι τράπεζες παρά η Ελλάδα

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι μελισσοκόμοι το νου σας μη μας φύγουν με ελικόπτερο.ΤΕλευταια φορά αριστερά.

Βασίλης Γεωργουλας είπε...

Ολοι εσεις οι αγροτες (κατ επαγγελμα) να δω πως θα την βγαλετε χωρις επιδοτησεις.
Ψηφιζω ΝΑΙ στην Ευρωπη.

blats είπε...



ηλίθιος

νουμερο 1 αυτος που υστερεί νοητικά
νουμερο 2 αυτος που δεν έχει λογική
νουμερο 3 αυτος που δεν αρμόζει

Ανώνυμος είπε...

ΔΡΑΧΜΗ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ.ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΟΧΙ.

Ανώνυμος είπε...

θα δικαιολογουσα τους υπερασπιστες του ευρω αν ηταν ως 15 χρονων ηλικιακα και δεν εχουν ζησει οταν κυκλοφορουσαν δραχμες......

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι κουβαλάνε τα γονίδια του Κολοκοτρώνη και κάποιοι των μαυρομιχάληδων. Τους παίρνεις χαμπάρι από αυτά που γράφουν

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ=ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΝΑΙ=Μια απο τα ιδια(γαμησετα) Τι θα διαλεξεις;

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη, άσχετο, τις τελευταίες μέρες μου πετάγεται ενα παραθυράκι μέσα στο μελισσόκοσμο.Το σβήνω και εκείνο ξανανοίγει σε λιγάκι.Είναι σχεδόν αδύνατο να περιηγηθώ στο ιστολόγιο.Ο διαχειριστής είναι ενήμερος; Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Ευγε Βασίλη!

Απλά ΟΧΙ στους εκβιαστές! Τα κράτη δεν είναι επιχειρήσεις!

Ανώνυμος είπε...

oxi

MELISSOCOSMOS είπε...

Βασίλης Γεωργουλας γιατι νοιαζεσαι για εμας; ΔΕΝ θελουμε τις επιδοτησεις τους ρε φιλε τους τις χαριζουμε και θελουμε να παραγουμε ξανα ελευθερα χωρις τα πλαφον που μας βαζουν για να εισαγουμε τα δικα τους προϊόντα.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ στο κωλοευρω τους που μας βυθισε 7 χρονια σε κριση. 12 χρονια εχουμε ευρω και τα 7 εχουμε κριση ουστ

Ανώνυμος είπε...

Γι'αυτους που υποστηριζουν το ναι
εισαστε ευχαριστημενοι απο την πολιτικη της ευρωπης 6 χρονια τωρα?
θεωρειτε οτι η κατασταση βελτιωθηκε?
πιστευετε οτι θα βελτιωθει καποτε?
Αν σκεφτειτε σοβαρα τα παραπανω κ απαντησετε, θα βρειτε κ τι πρεπει να ψηφισετε στο δημοψηφισμα.
Γιαννης

Νικος Τριανταφυλλου είπε...

Ποσες φορες να φωναξω ΟΧΙ να γεμισει η ψυχη μου Ελλαδα.Κι οσοι λετε ναι στον Ολαντ και στην Μερκελ λεγατε και λετε ναι σε αυτους που μας εφεραν εδω.Το ΟΧΙ ειναι κυριως ΟΧΙ σε αυτους ,στους ολιγαρχες ,στους σαπιους πολιτικους υπηρετες τους και στα τσιρακια δημοσιογραφους τους που θα λυσσαξουν αυτες τις μερες.
Ευρω δεν υπαρχει στην ελλαδα ουτε για δειγμα,παρτε το χαμπαρι,ειναι δανεικα.Πρεπει να ξαναφτιαξουμε το κρατος,την παραγωγη μας,να ξαναγεννηθουμε.Μην πιστευετε αυτους που μας θελουν σκλαβους.Παρτε αναποδη στροφη στον κατευθυνομενο εγκεφαλο σας.
Μπραβο Βασιλη,εχεις <>,που λεμε εμεις οι ηπειρωτες.

Ανώνυμος είπε...

Δε μπορώ να γνωρίζω τι αυταπάτες μπορεί ο καθένας μας να τρέφει…
Όμως ένα είναι σίγουρο. Όταν κάποιος λαμβάνει αποφάσεις έχοντας αυταπάτες, κάνει τραγικά λάθη.
Έστω τώρα την ύστατη στιγμή, είναι ευκαιρία να αφήσουμε όλοι το «εγώ» και να κοιτάξουμε το «εμείς».
Οι κρίσιμες αποφάσεις για την Ελλάδα πρέπει να λαμβάνονται, χωρίς θυμό, χωρίς ιδιοτέλεια, χωρίς παρωτίδες, αφήνοντας πίσω τα παλιά και περασμένα και κοιτάζοντας το μέλλον της κοινωνίας μας και των παιδιών μας.
Ας προσπαθήσουμε να μη παρασυρόμαστε από δήθεν «ηρωικές» ρητορικές και να ζητάμε να λάβουμε σαφείς εξηγήσεις για τι μπορεί να σημαίνει «ΝΑΙ» και τι μπορεί να σημαίνει «ΟΧΙ».
Μόνο τότε θα μπορούμε να έχουμε μια σαφή εικόνα και να λάβουμε την όποια απόφαση ο κάθε ένας μας θεωρεί σωστή.
Και να μη ξεχνάμε, το Έθνος μας, μας χρειάζεται όλους!
Ενωμένοι μπορούμε να βγούμε απ’ τα δύσκολα. Κοιτάζοντας ο κάθε ένας το δικό του «τσαρδί» και μόνο, όπως κάναμε (και συνεχίζουμε) δεκαετίες τώρα, γινόμαστε πολύ εύκολη λεία στον οποιοδήποτε.
Σεραφείμ

Ανώνυμος είπε...

Αγρότης είμαι και πέρνω επιδοτήσεις απο Ευρωπαϊκή Ένωση για Καπνό και Ενιαία ενίσχυση για Βαμβάκι. Θα ψηφίσω ΟΧΙ με τα μπούνια! Όλος μεσα στη καλπη θα μπω. Γιατι τωρα με τις επιδοτησεις πάει καλά η αγροτιά? Σε λίγο δεν θα μπορούμε να σπείρουμε τα χωράφια. Αντε στο διάλο να πανε και εμεις θα βρουμε άκρη μόνοι μας....όπως τόσα χρόνια. Λαμόγια και απαταιώνες είναι. Τις λιγότερες επιδοτήσεις απ όλα τα κράτη μας δίνουν και μας τα παίρνουν πίσω με Φορους για να τους πληρώνουμε τα χρέη που μας επιβάλλανε. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

20.000 ευρώ εισόδημα Χ 30% = 6.000 ΕΥΡΏ ΦΟΡΟΣ Χ 55% προκαταβολη φόρου = 3.300 συνολο 9.300 καλα παμε τα μισά θα μας τα παίρνει το κράτος άντε να καλιεργήσεις μετά. Αν κάνω λάθος και δεν έχω καταλάβει σωστά ας με διορθώσει κάποιος.

Ανώνυμος είπε...

Η ημιμαθεια σου στη μελισσοκομια σε ακουληθει και στην πολιτικη-ιστορια....

MELISSOCOSMOS είπε...

Για την Μελισσοκομια σου επιτρεπω να με πεις ημιμαθή.
Για την Ιστορια ομως στο απαγορεύω.

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!

Ανώνυμος είπε...

xesfigi tetia lege ke sto telos tha plironis ton pita gia na tou dosis to meli
xaxaxax plaka kano oli oxi ke tha to trome emis to meli

MELISSOCOSMOS είπε...

4.05 μιλαω εκ του ασφαλούς αφου φετος δεν εβγαλα ουτε σταγόνα χε χε

Δημήτρης Κ. είπε...

Ας είμαστε συγκρατημένοι και ψύχραιμοι. Το να λές συνέχεια όχι δεν είναι πάντα έξυπνο.Εγώ προσωπικά διαφωνώ με το όχι που είπαμε στους Ιταλούς και τους Γερμανούς το 1940, δεν κερδίσαμε τίποτε , χιλιάδες κόσμος πέθανε , ακολούθησε εμφύλιος και το κακό συναπάντημα πηγαίνοντας τη χώρα 150 χρόνια πίσω , ενώ άλλοι λαοί που δήλωσαν ουδέτεροι , τώρα έχουν οικονομική ευμάρεια , τεχνογνωσία , και δεν θυσιάστηκαν για το καπρίτσιο των Αγγλων και των Γάλλων. Έίμαι πατριώτης και υπεραγαπώ την χώρα μου , αλλά αυτό δεν φτάνει, ο φανατισμός και ξεροπατριωτισμός δεν είναι λύση , πρέπει να γίνουμε συμφεροντολόγοι για την πατρίδα μας, όπως ναι, τολμώ να πω οι Εβραίοι, πάνε με όλους και με κανέναν για την πατρίδα τους , ταπεινοί , δουλευταράδες . Εμείς ;
Επίσης αφού μπλέκετε την θρησκεία με την πατρίδα (βλέπε Κωσταντινούπολη) να ξέρετε και εσύ Βασίλη ειδικά , ότι καμία σχέση δεν έχει ο λόγος του Θεού και η πρώτη εκκλησία με την ορθοδοξία σήμερα ,αν κάποιος διαβάζει Καινή Διαθήκη και είναι ειλικρινής με τον εαυτό του θα το διαπιστώσει, αρα επίσης έχουμε απομακρύνει το Θεό από κοντά μας , τι περιμένουμε ; την εικόνα της Παναγίας που δεν την λάτρευαν οι Αποστόλοι, αλλά επιβλήθηκε από την Θεοδώρα (η οποία τύφλωσε το παιδί της)να μας σώσει ; Στο Χριστό να πάτε Αυτός έχει απλωμένο το χέρι, όλοι οι άλλοι είναι άνθρωποι πεπερασμένοι...μύθοι και παραδόσεις , αυτά πίστευαν και οι διεφθαρμένοι βυζαντινοί που οι μισοί είχαν γίνει μοναχοί και έχασαν την Πόλη , θα άφηνε ο Θεός το λαό Του ; .

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρη Κ, ο Λόγος του Θεού είναι Ένας και θα παραμένει αναλλοίωτος ανά τους αιώνες όπως αποτυπώνεται μέσα απ’ τα κείμενα της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης και τα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας μας.
Τη Παναγία μας, το πνευματικό στόλισμα της ορθοδοξίας, τη τιμούμε ως Βασίλισσα, ως Μητέρα του Θεού και Χριστού μας! Και της ζητούμε να μεσιτεύει για εμάς στο Χριστό μας, τον Υιό και Θεό της. Και με τις αστείρευτες πρεσβείες της Παναγίας μας και των Αγίων, έρχεται η βοήθεια του Θεού σε εμάς τους ανάξιους που την αιτούμαστε.
Το ίδιο με την Παναγία μας πράττουμε και προς τους Αγίους της Εκκλησίας μας. Τους τιμούμε και τους ζητάμε τις πρεσβείες τους για εμάς τους αναξίους.
Σχετικά δε με την εικόνα της Παναγίας μας και των Αγίων, την απάντηση την έχουν δώσει οι Οικουμενικές Σύνοδοι της Εκκλησίας.
Το σχέδιο δε του Θεού για τη σωτηρία του Κόσμου και του Ανθρώπινου γένους δε είναι δυνατό να γίνει εύκολα κατανοητό απ’ τους ανθρώπους. Όμως εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί πιστεύουμε ακράδαντα ότι «Τα πάντα εν Σοφία εποίησε»!

Ntinos είπε...

Μην το χαλας ρε μεγαλε δεν ειναι δουλεια σου αυτη, αφου δεν το εχεις! αστο σε κανεναν αλλο.

Ανώνυμος είπε...

re ta teleftea 5 xronia mono ne legame irthe o keros na poume ke ena oxi oxi sinexia ne sto kopsimo ton sidaxion ne sto kopsimo ton misthon ne stin afxisi ton foron ne stin figi ton neo sto exoteriko ne se ola ena oxi ipe o venizelos ke edioxe mia fora tin troika apo to grafio tou
ke meta pige sta tessera sa to koproskilo ke tous zitage na girisoun piso tsaba magies diladi
giafto tsifiste oloi ΚΚΕ

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Είναι απλό θα πάμε τα προϊόντα μας σε τιμές χρυσού... και έτσι δεν θα χρειαζόμαστε επιδοτήσεις για να πουλάμε φθηνά να μπορεί κα τα αγοράζεις η αφεντιά σου.
Να δω εσένα πού θα βρεις ευρώ να αγοράσεις μαρούλια με 20 ευρώ το κιλό.

Ανώνυμος είπε...

Μπλάτς από Μπαμπινιώτη το πήρες;

Ανώνυμος είπε...

Όχι χρεοκοπία, ναι στην Δραχμή

MELISSOCOSMOS είπε...

8.57 ΠΟΤΕ στην Ελλαδα τα τροφιμα δεν ειχαν τιμες τετοιες που να μην μπορει ανετα ο κοσμος να τα αγορασει.
Σταματηστε τις βλακείες πωρώνετε περισοτερο τον κοσμο δεν το καταλαβαινετε;

Ανώνυμος είπε...

blats? ise ke poli blats re file

Kostas είπε...

Οταν παίρνετε τον μισθο σας να τον δινετε στον γείτονα και οποτε θελετε να αγοράσετε κατι να πηγαίνετε στο γειτονα να ζητιάνευεται τα λεφτα σας . Στο τέλος για να μην πεθάνετε απο την πείνα εσεις και τα παιδια σας θα σας ζητήσει την γυναίκα σας. Οσοι το θέλετε αυτο ψηφίστε ναι.
Κρατος χωρις νομισμα δικο του δεν υπαρχει ΑΠΟΙΚΙΕΣ πολλες.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΡΙΞΩ ΑΚΥΡΟ ΜΑΓΚΕΣ.ΟΥΤΕ ΝΑΙ ΟΥΤΕ ΟΧΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΞΕΡΕΤΕ.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΧΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗREAD ΑΥΤΟ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ.ΤΙ ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ,ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΖΕΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ,ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ.

ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ.ΟΥΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΕΙΜΑΙ,ΟΥΤΕ,ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ,ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΟΣ,ΟΥΤΕ ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ.ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΑΔΕΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ Ε.Ε. ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ? ΤΩΡΑ ΤΗ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΑΔΕΣ,ΚΑΙ ΤΡΩΩ ΜΕΛΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ Η Η ΔΡΑΧΜΗ,Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕΤΡΑΕΙ,ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΧΡΟΝΝΙΑ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΩ ΤΩΝ Α-Α ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΟΤΙ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΥΝ ΚΟΙΤΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟ,ΕΙΧΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ 13 ΧΡΟΝΝΙΑ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΨΗΦΙΣΑ ΣΥΡΙΖΑ,ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ,ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΥΡΙΖΑ.ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ''ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ''.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΘΑ ΡΙΞΩ ΑΚΥΡΟ,Η ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΝΑ ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΚΥΡΟ.ΚΑΝΩ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ,ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ,ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟ ΚΟΖΑΝΙΤΗ,ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΙ,ΠΟΛΛΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΥΤΟ,ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΕΛΙ,ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΕΡΑ.ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΛΑΔΩΝ,ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΖΟΥΜΕ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΖΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΚΟΖΑΝΗ,ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΚΕΙ.ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ,ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΜΕ ΒΟΛΕΒΕΙ.

*ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΣΑ ΦΡΑΓΚΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΑΝΘΟΦΟΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ,ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,Η ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ,Η ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΤΙΚΗ,ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΙ ΕΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΙΚΗΤΕΣ,ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΕΙΝΑΙ.


ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΝΤΟΠΙΑ Η ΠΛΑΝΗΤΙΚΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΛΕΚΤΙΒΙΣΜΟ

ΑCAB-ANTIFA

*ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ SUPER 3 KOZANIS
VAMOS ARIS

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον Σεραφείμ (29 Ιουνίου 2015 - 1:58 μ.μ.)
Φιλικά, Φάνης.

Ανώνυμος είπε...

Χαίρε Βασίλη!
ΟΧΙ δαγκωτό!
Για να σκάσουν οι εταίρες της Ε.Ε,
και οι γονιδιακώς ραγιάδες συνεργάτες τους εντός της χώρας. Στο διάολο η πέμπτη φάλαγγα !

Ανώνυμος είπε...

Η Χρεοκοπία του κράτους δεν είναι το ίδιο με τη χρεπκοπία του κάθε νοικοκυριού. Απο το 10 έπρεπε να είχαμε χρεοκοπήσει επισήμως και να μην αναγνωρίζαμε το χρέος πιυ μαστορικά μας φορτώθηκε.ποτέ δεν είναι αργά για το σωστό.
Θα βασανιστούμε αρχικά, αλλά θα απελευθερωθούμε οριστικά απο τα δεσμά των κατακτητών

Ανώνυμος είπε...

Με προβληματίζουν τα σχόλια των αναγνωστών αυτού και άλλων blog αλλά και των δημοσιογράφων και των υπολοίπων «διαμορφωτών της κοινής γνώμης». Είχα πάρει την απόφαση να μη σχολιάσω το δημοψήφισμα για να μη επηρεάσω θετικά ή αρνητικά τους Έλληνες με την γνώμη μου αλλά δεν καταφέρνω να μην γράψω μερικές σκέψεις.
1. Αν δεν δώσουν οι «θεσμοί», έστω και σήμερα το βράδυ, παράταση του τρέχοντος προγράμματος δανειακής σύμβασης δεν θα έχει κανένα νόημα το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος αφού οι προτάσεις κατατέθηκαν για την παράταση του υπάρχοντος προγράμματος μέχρι τέλος του 2015 και δεν κατατίθενται ως βάση σε νέα δανειακή σύμβαση. Θα πρέπει να θυμηθούμε πως η Ελλάδα ζήτησε, από τους «θεσμούς» ώστε να έχει νόημα το δημοψήφισμα, παράταση του τρέχοντος προγράμματος μέχρι την επόμενη του δημοψηφίσματος και όχι μόνο δεν της δόθηκε αλλά σταμάτησαν, παράτυπος, την χρηματοδότηση των τραπεζών δημιουργώντας οικονομική ασφυξία στο τραπεζικό μας σύστημα. Στο σημείο που βρισκόμαστε υπάρχουν δύο περιπτώσεις (1.1 και 1.2) .
1.1 Να μην δοθεί παράταση στην τρέχουσα δανειακή σύμβαση που θα σημαίνει ότι αν ψηφίσουμε ΟΧΙ θα δώσουμε ένα διπλωματικό χαρτί στην κυβέρνηση ώστε να δηλώσει ότι δεν θα περάσουν παρόμοιες προτάσεις από καμιά κυβέρνηση γιατί δεν έχει την λαϊκή εντολή να υπογράψει ανάλογες απαιτήσεις και ότι πρέπει να βρούνε πραγματικά βιώσιμη λύση για την Ελλάδα. Το πόσο δυνατό διπλωματικό χαρτί θα έχει η Ελλάδα σχετίζεται άμεσα με την συμμετοχή των πολιτών και το αποτέλεσμα της κάλπης. Αν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή και μεγάλο ποσοστό στο ΟΧΙ θα έχει μεγάλο πλεονέκτημα η Ελλάδα ενώ αν το αποτέλεσμα είναι ΝΑΙ θα έχουν το πλεονέκτημα οι «θεσμοί».
1.2 Αν δοθεί ολιγοήμεροι παράταση στην τρέχουσα δανειακή σύμβαση θα σημαίνει ότι αποδέχονται την σχετική πρόταση της Ελλάδας που είχαν προηγουμένως απορρίψει. Επιπλέων, οφείλουν άμεσα να αποκαταστήσουν την ρευστότητα του τραπεζικού συστήματος, που άτυπος έχουν σταματήσει, ώστε να αποδείξουν ότι έχουν καλή θέληση για διαπραγμάτευση. Αυτόματος θα έχουν κάνει μια υποχώρηση στο αίτημα της Ελλάδας και το δημοψήφισμα αποκτά πρακτική ουσία αφού υπάρχει δυνατότητα να δοθεί παράταση στην τρέχουσα δανειακή σύμβαση μέχρι και το τέλος του 2015 με τους όρους που θα προκύψουν από την συνέχεια της διαπραγμάτευσης.
Από τα δύο παραπάνω σενάρια δεν θα πω ποιο είναι ποιο καλό για την Ελλάδα αλλά αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν χάθηκε και ο κόσμος από την μη καταβολή των δόσεων στο ΔΝΤ και ίσως είναι ευκαιρία να ξεκουμπιστεί από την Ευρώπη συνολικά. ( http://www.kathimerini.gr/821504/article/epikairothta/politikh/ti-8a-akoloy8hsei-th-mh-plhrwmh-ths-doshs-sto-dnt ). Το συμπέρασμα πάντως είναι ότι η επιλογή του λαού στο ΟΧΙ είναι μονόδρομος αν θέλει να στηρίξει την Ελλάδα!!
Η άποψη μου είναι ότι θα υπάρχει παράταση της δανειακής σύμβασης ώστε να παραμείνει το ΔΝΤ εντός της Ευρώπης.
Δεν θα χαϊδέψω όμως την κυβέρνηση και θα πρέπει να αναφέρω ότι
1. Η ευθύνη για την μη υπογραφή της πρότασης των «θεσμών» είναι με νωπή λαϊκή εντολή και δεν χρειάζεται κανένα δημοψήφισμα.
2. Η ανακοίνωση της απόφασης για δημοψήφισμα λίγες ώρες πριν πληρωθούν οι συνταξιούχου, που με την συνηθισμένη συμπεριφορά της ουράς έξω από τις τράπεζες χειμώνα – καλοκαίρι, επιδείνωσε την ψυχολογία για άμεση ανάληψη χρημάτων από τα ΑΤΜ και την ευτυχώς μικρό πανικό που δημιουργήθηκε στα βενζινάδικα κλπ.
3. Η χρήση του πλαστικού χρήματος είναι κάτι που θα ανανεώσει άμεσα την Ελληνική οικονομία αφού μεγάλο μέρος των χρημάτων που δίνει ο μέσος Έλληνας καταναλωτής, εργοδότης, κλπ. είναι μαύρο! Το πλαστικό χρήμα δεν δημιουργεί έλλειψη ρευστότητας απεναντίας καταπολεμά το μαύρο χρήμα την αδήλωτη εργασία και την άδικη φορολόγηση και έπρεπε να έχει εισέλθει στην ζωή μας με οικονομικά κίνητρα ώστε να έχουμε εξικοιωθεί όλοι!
Δεν είμαι κομματικοποιημένος αλλά πρέπει να υποστηρίξω τα συμφέροντα της Ελλάδας για να αφήσω κάτι, εκτός από χρέος στην επόμενη γενιά!
Μίμης

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ

Ανώνυμος είπε...

μου λενε εμενα οτι θα πληρωνω 600 ευρο ενφια για μεινουμε στο ευρω .......
περσυ τα πληρωσα σε δοσεις με τα 1000 ζορια!!!
ΟΧΙ!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ........

Ανώνυμος είπε...

Διαβαζω το σαιτ σου απο τοτε που ανοιξες.Οι γνωσεις σου πανω στην μελισσοκομια,με βοηθησαν να γινω απο αρχαριος μελισσοκομος σε επαγγελματια.Το γεγονος ομως οτι εχεις πολιτικοποιησει την σελιδα σου και προσπαθεις μεσω αυτης να <>,συγγνωμη,αλλα με βρισκεις απεναντι σου.Δες τι εκανες.Κοιτα τα σχολια.Δες τη διχασμος υπαρχει.Τον διχασμο που ξεκινησε αυτη η κυβερνηση τον συνεχιζεις εσυ και πολλοι αλλοι.Απο τα σχολια σου συμπεραινω οτι αυτοπροσδιοριζεσαι ως αριστερος.Εγω ομως ειμαι ενας απλος, Ελληνας,αμορφωτος βιοπαλαιστης.Και σαν αμορφωτος που ειμαι,θελω να σου κανω μια ερωτηση.Πες μου μια χωρα στον πλανητη με αριστερη κυβερνηση που εχει προοδευση.Και πως εσυ,ανθρωπος του θεου να υποστηριζεις τους αθεους;Αυτα ηθελα να πω.Ευχαριστω για τον χρονο σου.Γιωργος απο Αρτα.

Ανώνυμος είπε...

http://www.tilestwra.com/vomva-apo-tis-ipa-germania-svise-tora-to-chreos-tis-ellados/

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΩΡΓΟ,ΑΠΟ ΑΡΤΑ. ΜΗΝ ΚΟΜΑΤΟΠΟΙΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ-ΔΕΞΙΟΣ.ΕΔΩ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ Η ΤΡΟΙΚΑ!ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΝΑΣΟΥΝΕ,ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΗΣΟΥΝΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΣΜΑΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΟΣΟΥΝΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ.ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΤΟΥΣ,ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΦΟΒΟ!ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΕΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟΣ ΦΟΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΦΟΒΟΣ.ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΟΡΓΟ, ΛΕΜΕ ΟΧΙ!ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΚΓΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ,ΦΤΩΧΙΑ,ΛΙΤΟΤΗΤΑ,ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ,ΛΟΥΚΕΤΑ,ΞΕΝΙΤΕΜΟ,ΔΥΣΤΗΧΕΙΑ.ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΕΔΩ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΞΥΠΝΟΙΣΤΕ!!!!!!ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ...ΦΩΤΗΣ ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ

Ανώνυμος είπε...

ρε συ γιωργο το οτι εκφραζει ελευθερα ο καθε επισκεπτης του σαιτ την αποψη του με ΟΧΙ η ναι ειναι διχασμος,πειραζει που δεν εχουν ολοι την ιδια γνωμη,εγω το βλεπω σαν δημοκρατια αρκει να μην προσπαθει ο καθενας με βια και ψευδη να πεισει τον αλλο.επειδη ομως το ερωτημα ειναι μεγιστης βαρυτητας ας κανει ο καθενας μας ενα απολογισμο των πεπραγμενων των κυβερνησεων και ας ψηφισει.διχασμο προκαλουν οι χαρακτηρισμοι εισαι δεξιος-αριστερος-κεντρωος-ακραιος κτλ.ολοι ΕΛΛΗΝΕΣ ειμαστε μην το ξεχνας.-

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι αστυνομικος - μελ/κομος κ συμφωνω με το αναρχικο στοιχειο 01:49.. με καλυψε η θεση του!!!! Βασιλη οταν μιλας για πολιτικα με χαλαει... Ενα μεγαλο ευχαριστω για κατι πραγματακια που πηρα εξ ονοματος μελισσοκοσμου με εκπτωση....το γραφω εδω γιατι μπορω...Ζ-35.

Ανώνυμος είπε...

Την κυριακη θα κανω αυτο που πρεπει, πρωτα ομως ψηφιζω τον Φωτη απο την Κορινθο που τα ειπε ολα
και δεν ξεχασε τιποτα, ειναι απο τους λιγους που θυμαται τα ΠΑΝΤΑ.Σε αντιθεση με αλλους που
εχουν μνημη ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ και κυριως ειναι ΑΚΟΜΑΤΙΣΤΟΣ.Και ενωτικος προς καθε πλευρα, αυτουνου
λοιπον του σφιγγω με αγαπη και θαυμασμο το χερι ειναι παλληκαρι.
Ας στοιχιθουμε διπλα του,σαν μια γροθια.
Ευγε και στον Βασιλη.
Ματθαιος-Αθηνα

Ανώνυμος είπε...

Όταν δεν ξαναπάρετε επιδοτήσεις και τα δανεια λόγο υποτίμηση 10πλασιαστουν μπορεί να καταλάβετε τι π....ριες λέτε τώρα αλλά θα ναι αργά. ..

Ανώνυμος είπε...

ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΓΗ

ΛΑΕ ΠΟΛΕΜΑ ΒΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΝΙΞΤΟΥΣ,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΜΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Η ΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ 2Ο ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ 2008,ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΣΤΟΙ ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΝΕ ΟΜΩΣ,ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΒΓΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΜ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΓΑΛΑ ΧΑ'Ι'ΒΑΝΙΑ,ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΝΙΑ ΑΥΤΟΙ ΨΗΦΙΖΑΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ,ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΙΧΤΗΚΕ Η ΤΣΕΠΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΞΑΝ ΣΥΡΙΖΑ,ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ,ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙΕΙ Η ΛΑΜΠΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΡΑ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ,ΑΛΛΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟ-ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΤΙ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ ΑΘΡΗΣΚΟΣ,ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ,ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ,Η ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΟΗΘΑΕΙ Ο ''ΘΕΟΣ'' ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ.ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΛΟΙ ''ΕΛΛΗΝΕΣ'' ΕΙΜΑΣΤΕ,ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.

ΜΠΑΤΣΟΙ ΤV ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ

ΑΚΥΡΟ-ΑΠΟΧΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

*ΕΓΩ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΠΟΥ ΧΕΙ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝ Η ΣΕΛΙΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ-ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΛΆ ΚΑΛΑ.

*ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΑΠΟ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟ-ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΘΑ ΒΑΡΑΤΕ ΜΥΓΕΣ,ΑΜΑ ΠΕΣΕΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΚΙΟΛΑΣ,ΑΝΤΕ ΠΑΝΤΕ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΤΕ ΜΕΛΙΑ ΣΤΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ,ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΟΖΑΝΗ Ο ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΑΒΑΕΙ.

*EΙΠΑΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ ΠΗΡΑΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ,ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΟΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΙΠΟΤΑ,ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΑ ΒΥΣΜΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΠΗΡΑΝ,ΤΩΡΑ ΦΤΑΝΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΜΑΓΚΕΣ,ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ.

ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΑCAB-ANTIFA

Ανώνυμος είπε...

Αν λέω αν έχουμε Ναι με ποσοστό μεγαλύτερο ή ίσο του 30% τότε αυτό είναι ενα καλό χαρτί στα χέρια των "ευρωπεων". Μην περιμένετε να γίνει κάτι πού θα αλλάξει τη ζωή μας προς το καλύτερο θα μας πάνε ασαλιοτους.
Την άλλη μέρα 1 δεν ξανπληρωνω κανένα λογαριασμό.
Και σε δεύτερη φάση. Φεύγω από το Ελλαντα.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG. ΑΠΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΕΓΙΝΕ ΑΚΡΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Το ερώτημα που τίθεται σήμερα είναι
Πρόταση 1:
Τρέξτε όλοι στα Lidl να αγοράσετε ότι έχει με τις πιστωτικές σας κάρτες τώρα που μπορείτε !!!
Εξαργυρώστε άμεσα και τα λίγα ευρώ που βγάζουν οι τράπεζες ώστε να έχει μεγαλύτερη δύναμη η πολυεθνική!!
Πρόταση 2:
Μποϊκοτάζ στις επιχειρήσεις γερμανικών και γαλλικών συμφερόντων ΤΩΡΑ!!
Μποϊκοτάζ στα προϊόντα γερμανικών και γαλλικών εταιριών ΤΩΡΑ!!
Μίμης
Υ.Γ.
Οι πράξεις μας, μας χαρακτηρίζουν και καθορίζουν την ζωή μας.

Ανώνυμος είπε...

Ποιοι θα ψηφισουν ΝΑΙ;

ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ.

ΤΡΕΜΗ.

κος ΜΠΑΜΠΗΣ

ΑΔΩΝΗΣ

ΒΟΡΙΔΗΣ

Θελετε και αλλα για το ΟΧΙ;


Π.Ο

Ανώνυμος είπε...

Φιλε Φωτη,μαλλον εγω δεν το διατυπωσα σωστα.Οταν λεω θα με βρεις απεναντι σου,δεν εννοω στο ναι η στο οχι,δεν θα μπω σε αυτη την διαδηκασια.Απλα εμενα προσωπικα δεν μου αρεσουν οι ταμπελες και οι πολιτικοποιησεις σε ενα τετοιο καλο και επιμορφωτικο σαιτ.Γιωργος απο Αρτα.

Kostas είπε...

Καλα τοσο πολυ ηρωες που ειμαστε οι Ελληνες κρατατε και μια πισινη μη παει και πουληθει ο Συριζα και μεινετε με τον Ηρωισμο σας

Ανώνυμος είπε...

Όσοι δε σας άρεσει το ευρώ και δε περνάτε καλα όλα αύτα τα χρόνια με το ευρώ ψηφίστε οχι για να ψοφηστε απ τη πείνα θα είναι καλύτερα δεν θα πληρώνετε τίποτα αλλα δε θα τρωτε και τίποτα.Οι μελισσοκόμοι δε θα χετε πετρελαιο να πάτε στα μελισσοκομεια ούτε λεφτά για ζάχαρη Φυσικά θα μαζέψετε τα κουτιά στα σπίτια.Αυτό το σκέφτηκε ο ξεσφηγκης?Τόση ξεφτηλησμαρα δεν έχω δει πολύ στη ζωή μου.Στο τέλος θα πάει στα τέσσερα παρακαλώντας ο Τσίπρας.Ξυπνήστε και αφήστε τις παλικαριες.Α και κάτι άλλο που είναι αύτα που έταζε ο Τσίπρας Ε??Ένα συνεχές ψέμα πέντε μήνες τωρα.

Ανώνυμος είπε...

Για σας φιλοιμου Κωσταντινος απο Λαρισα αν κοιταξεται απο αυτο το μικρο μπλοκ θα δουμε και θα καταλαβουμε πως καταφεραν για αλλη μια φορα να μας διερεσουν αυτο το καναν σε ολη την Ελληνικη Ιστορια μεχρι τωρα .Και εμεις σαν ζωα τρωγομαστε σαν τα σκυλια και το αποτελεσμα θα ειναι οτι και με το ναι και με το οχι τραγικα θα περασουμε Γιατι και φοβομαστε μην χασουμε αυτα που εχουμε και αυτα που δεν εχουμε καλα να παθουμε ισως να μας αξιζει σαν και αυτους του ανεγκεφαλους που μπαινουν στο μπλοκ βριζουν και φευγουν .χωρις να εχουν επιχειρηματα μονο για να ανακατεψουν ανα ποδα την κατσαρολα Αυτοι ομως που ειπαν ΟΧΙ στην Ιστορια ειχαν κοτσια και δεν ειχαν τιποτα να χασουν Εμεις φοβομαστε μην χασουμε αυτα που δεν εχουμε . Οθεος να βοηθησει να πριτανευσει το καλο και οχι αυτα που μας επειβαλουν ποιος δεν το θελει αυτο;Ασ σκεφτουνε καλα αυτοι που θα ψηφησουν ναι Ναστε ολοι καλα φιλοι και καλη σοδεια.

Ανώνυμος είπε...

αν ειχα καποια αμφιβολια για ναι η οχι,
τα σχολια που βλεπω αυτων που ειναι υπερ του ναι! με κανουν ποιο φανατικο υπερ του οχι !
τα σχολια του στυλ < δεν μας ενδειαφερει αν μπορειτε να επιβιωσετε ας προσεχατε >>και αλλα τετοια !με κανουν σιγουρο οτι ο διχασμος που λεν πολλοι δεν θα αργησει να ερθει!
ενα ειναι σιγουρο αν νικησει το ναι δεν θα ειναι για πολη !!

δημητρης λακωνια

Ν.Τ είπε...

"Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο το ΌΧΙ να πούνε.Ο αρνηθείς δε μετανιώνει.Άν ρωτιούνταν πάλι,ΌΧΙ θα ξαναέλεγε.-"Κ.Π.Καβάφης

Νικος. είπε...

Ο Ανώνυμε 2:58 μ.μ ΟΧΙ και μη σε νοιαζει,Θα κανουμε στατικη μελισσοκομια.

Ανώνυμος είπε...

Εσυ επώνυμε Κωνσταντίνε μπορείς να μου πεις στη περίπτωση του οχι τι θα κερδίσουμε περισσότερα απ ότι έχουμε?εγω γιατί να χάσω αύτα που έχω αποκτήσει με κόπο και στερήσεις?Η θέση της χώρας είναι στη ευρωπη και το ευρώ.δώστε μου έναν λόγο να ψηφίσω οχι ,χειροπιαστό οχι αερολογίες.όσο για στατική μελισσοκομία καντη πρώτα και μετά τα λέμε.χωρίς χρήμα δεν ζει τίποτα.
Ο ανώνυμος Γιάννης από Άργος

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ στους ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ που σκύβουν συνέχεια. Αντώνης

MELISSOCOSMOS είπε...

Μα ποιος σας ειπε οτι θα χασετε οτι εχετε με ενα οχι;
Αν εχεις περιουσια, ακινητα χρηματα ισως φυσικα θα τα εχεις και μετα.
Η οικονομια μας θα ανθισει, οι εξαγωγες μας θα μεγαλωσουν ο τουρισμος μας θα αυξηθει.
Η χωρα θα εξακολουθει να ανηκει στην Ευρωπη.
Λεμε ΟΧΙ γιατι δεν αντεχουμε αλλο την λιτοτητα, λεμε ΟΧΙ γιατι θελουμε ενα καλυτερο αυριο.
ΣΣταματηστε να φοβαστε.

Ανώνυμος είπε...

25-1-15 ο λαος αποφασισε// πιστεψε οτι εξελεξε ηγετη// ομως αρχιζει να καταλαβαινει οτι ο -σκληρος- φουστανελοφορος ηγετης λανσαρει το --ροζ στριγκακι-- ειναι πλεον αργα για την ερημη ΕΛΛΑΔΑ
οσο για την ιστορια και ποιος την γνωριζει καλυτερα ας μαθει και αυτο οτι οταν οι ηγετισκοι απο το 2000 π.χ. μεχρι τις αρχες του 20ου αιωνα προσπαθησαν με δημιουργικη ασαφεια να διευθυνουν τις τυχες του λαου μας τον οδηγηθησαν στον πατο//
και υστερα στον 20ο αιωνα μετα την συμμετοχη μας σε 2 παγκοσμιους πολεμους νικηφορους
εισπραξαμε για το 1922 την μικρασιατικη καταστροφη και το 1944 με την παραδοση των οπλων κοκκινισαμε την αθηνα - 3 χρονια εμφυλιο - και το αποκορυφωμα φαγανε τον κολοκοτρωνη του 20ου αιωνα τον ==ΑΡΗ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ==
////--ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ--//// ----- ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΛΑΟΠΛΑΝΟΥΣ -----

Ανώνυμος είπε...

Βασίλη, μέχρι τώρα σε εκτιμούσα σαν μελισσοκόμο και για τη διάθεσή σου να μοιραστείς τις γνώσεις σου με τους άλλους. Πλέον, σε εκτιμώ και σαν άνθρωπο. Χρειάζεται δύναμη ψυχής και αφυπνισμένη συνείδηση για να μπορείς να αντισταθείς στην οργανωμένη προπαγάνδα των υπαλλήλων της νέας τάξης. Νίκος Χανιά.

Ανώνυμος είπε...

Συναδερφε Γιαννη ακουσε εαν νοιωθεις να κανεις κατι που σε αντιπροσωπευει καντο εισαι μεγαλο παιδι φανταζομαι Το αυτο ερωτημα θα σου εκανα και εγω τι θα γινει στο αποτελεσματου του ναι; αυτο γνωριζεις ποιο ειναι αλλα φοβασε να αντιταχθεις εγω δεν φοβαμαι τιποτα γιατι εχω πιασει πατο απο αυτους καλα που εχω τα κοριτσια και παιρνω δυναμη και αυτο το ατομο που με βοηθησε να ειναι καλα να κανω μια σοβαρη κινηση πανω στα μελισσακια μου Οσον αφορα την στατικη μελισσοκομια ουτε αυτο θα επρεπε να σε φοβιζει οι μελισσοκομοι παντα βρισκουν τροπο .Τωρα εγω με πατριωτη μου επειδη δεν συμφωνουμε δεν θα σφαχτω ουτε θα βριστω Μακαρι ομως να βγει το ναι για να βαλουμε καλα στο πετσι μας ποιοι ειμαστε ΝΑΣΤΕολοι καλα φιλοι μου ολοι ομως και ευχομαι να βγω ψευτης καινα ζητησω απο ολους συγνωμην Κωσταντινος απο Λαρισα

Ανώνυμος είπε...

Δυο μελισσακια εχω κ αν κ φτωχος εχω κ εγω το δικαιομα να ψηφισω.ΟΧΙ λοιπον,δαγκωτο.

Δημητρης είπε...

Τωρα μαθαινουμε τι θα πει αληθινη δημοκρατια μια φορα ας αποφασισουμε εμεις για τη τυχη μας και οχι οι οι αλλοι (πολιτικοι). να μαθουμε να ειμαστε ΚΑΙ εμεις υπευθυνοι για οτι μας συμβει και οχι να πουμε και παλι οτι φταινε οι πολιτικοι. Απλα παρακολουθηστε τις δηλωσεις των ευρωπαιων ηγετων (Ντάισελμπλουμ και αλλων) δειτε τι λενε και τι μας περιμενει και αποφασιστε.
Η γνωμη μου? Ας ζησουμε μια φορα οπως θελουμε εμεις και οχι οπως θελουνε αυτοι. Ας πουμε ακομα μια φορα ενα βροντερο ΟΧΙ. Ας συνεχισουμε την ιστορια των προγονων μας.


Ο Χ Ι ! ! !

Ν.Τ είπε...

Σε καποιους μπορει να τους αρεσει να τους πηδουν αιωνια γιατι ειναι ευνουχισμενοι....τα εχει αναλυσει ο Βιλχελμ Ραιχ στο ´ακου ανθρωπακο''..
Οποτε ας μην κατηγορουμε τους συνανθρωπους μας,ολα εξηγουνται

Ανώνυμος είπε...

Ν Α Ι. Ρε ναι!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα πω τίποτα άλλο τα λέει όλα ο 11:22
Καλό είναι να θυμόμαστε την ιστορία απ ότι φαίνεται θα επαναληφθεί.
Γιάννης

Ανώνυμος είπε...

Επειδή έχετε πιάσει πάτο όπως λέτε πρέπει να ψηφίσετε οχι να πάτε ακόμα πιο κάτω??να μην έχετε φαΐ στο σπίτι σας?

Ανώνυμος είπε...

ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΩ, ΤΗΝ ΣΚΛΑΒΙΑ ΟΜΩΣ ,ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΣ ΣΚΕΥΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ,ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΖΩΗ
ΝΙΚΟΛΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ανώνυμος είπε...

ποσο βλακες ειμαστε μασ δουλευουν ολοι...........τι ΝΑΙ τι ΟΧΙ εινε το ιδιο απλοσ το ΟΧΙ θα μασ μπει ποιο βαθια

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΟΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ 5,21 Σ'ΩΡΑΙΟΣ....

Theodore Holland είπε...

Ψηφίζω ΟΧΙ γιατί είμαι κατά του Ευρώ αλλά ο Τσίπρας έχει σκοπό να μας χρεοκοπήσει μέσα στο Ευρώ και ούτε μια στιγμή δεν τους απείλησε με έξοδο από το ευρώ. Είναι εντελώς ανεδαφικό το ερώτημα και γίνεται σε λάθος στιγμή με κλειστές τράπεζες είναι αστείος ο άνθρωπος. Ακόμα και άν κάποιος ψηφίσει Ναί εγώ δεν τον κατηγορώ. Σάμπως και οι προτάσεις του Τσίπρα είναι πολύ καλύτερες από των δανειστών? Δηλαδή άν δεχτούν τις δικές του προτάσεις εμείς θα πούμε ΝΑΙ? Παιδιά τα προβλήματα δεν λύνονται μόνο με Κολοκοτρωναίικη παλικαριά χρειάζεται και μυαλό. Ο Οδυσσέας πήρε την ΤΡοία όχι ο Αχιλλέας που ήταν το καλύτερο παλικάρι τον οποίο τον σκοτώνει ο Όμηρος στα μισά της Ιλιάδας και αφιερώνει την μισή Ιλιάδα και την Οδύσσεια σε ένα πρόσωπο τον πολυμήχανο ΟΔΥΣΣΕΑ

Ανώνυμος είπε...

http://abcgreeknews.blogspot.gr/2015/07/blog-post_18.html πατηστε εδω να δειτε την βιλλα του βενιζελου και να ψαξετε ποσα ενσημα εχει κολλησει σε εμας τους αλβανους που το χτισαμε 5 χρονια

Ανώνυμος είπε...

Ολα τα καναλια ολες οι εφημεριδες με το ΝΑΙ..
Φτανει πια,,
Ψηφίζω ΟΧΙ..!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τελικα Βασίλη είσαι τελείος αφελής. Μια με το γιατρό που ήρθε να σώσει τον κόσμο και τώρα με το ΟΧΙ που θα σώσει την Ελλάδα.
Είσαι πανέξυπνος.

Ανώνυμος είπε...

Από Δευτερα που και πως θα πουλατε το μελι.Ετοιμαστειτε με το ΟΧΙ δειτε τα καλα τις αριστερας. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΙ ΣΥΜΑΙΝΕΙ

Δημητρης είπε...

Αν σας αρεσει αυτο που γινεται εδω και 5 χρονια συνεχιστε το και ψηφιστε ναι (ειναι εταιροι αυτοι αραγε?). Καταλαβετε οτι δεν υπαρχουνε πλεον ιδελογιες, δεν υπαρχουνε μπλε πρασινοι και κοκκινοι αυτοι τα πινουνε ολοι μαζι παρεειτσα.Υαρχουνε ομως ανθρωποι που πιστευουνε ακομα στην Ελληνικη σημαια και οχι στην κομματικη. Πανω απο ολα υπαρχει η ΕΛΛΑΔΑ. Ας την τιμησουμε μια φορα και εμεις.Ας ξεφυγουμε απο την νοοτροπια του παρελθοντος. Ειναι κριμα να γινεται αυτος ο χαμος για το αυτονοητο.

ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ! ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΛΑΩΝ!!!

Ανώνυμος είπε...

Είχα πειστεί και είχα αποφασίσει να ψηφίσω ΝΑΙ. Το θεωρούσα πιο λογικό. Χθές διαπίστωσα την παρέμβαση Σημίτη, Παπανδρέου υπερ του ΝΑΙ. Σήμερα αντιλήφθηκα και την παρέμβαση του Παπακωνσταντίνου, του Χαρδούβελη και του Λαλιώτη πάλι υπερ του ΝΑΙ. Προς στιγμή σκεφτηκα να περιμένω και την παρέμβαση του Τσοχατζόπουλου, αλλά δεν θα χρειαστεί. Αποφάσισα τι θα ψηφίσω οριστικά και αμετάκλητα!

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ:

1. Αύξηση του συντελεστή φορολόγησης από 13 % σε 26%.
2. Αύξηση της προκαταβολής φόρου από το 27,5% στο 100%.
3. Κατάργηση της ρύθμισης που πρόσφατα ψήφισε η Ελληνική Βουλή για απαλλαγή από φόρο των ενισχύσεων για ποσό έως 12.000 ευρώ και φορολόγηση ακόμα και των αγροτικών αποζημιώσεων του ΕΛΓΑ.
4. Κατάργηση της επιστροφής για τον φόρο κατανάλωσης στο πετρέλαιο για τους αγρότες.
5. Αύξηση της τιμής του αγροτικού ρεύματος.
6. Αύξηση των ημερών διάρκειας του γάλακτος.
7. Μεγάλες αυξήσεις εισφορών στον ΟΓΑ. (εξομοίωση με το ΤΕΒΕ)
8. Αύξηση Φ.Π.Α αγροτικών εφοδίων στο 23% από 13%.
9. Αύξηση του Φ.Π.Α συσκευασμένων αγροτικών προϊόντων στο 23%.
Αν υλοποιηθούν τα παραπάνω, ο αγροτικός κόσμος θα οδηγηθεί στον αφανισμό, θα αυξηθούν δραματικά οι ήδη σημαντικές εισαγωγές και η διατροφική εξάρτηση της χώρας, θα αυξηθεί το κόστος παραγωγής σε ύψος μη βιώσιμο για αγρότες και κτηνοτρόφους, θα αυξηθεί το κόστος βασικών προϊόντων σε ύψη δυσπρόσιτα για τους καταναλωτές προκαλώντας επισιτιστική κρίση.

ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΗΦΙΖΩ ΝΑΙ

Γιώργος Κοζάνη

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΩΖΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΑΙ,...........ΕΣΥ;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ολες οι ςφημεριδες ειναι με το ΝΑΙ,, ΟΛΑ τα καναλια ειναι με το ΝΑΙ,, ΟΛΟΙ αυτοι που μας εφεραν εδω ειναι με το ΝΑΙ...
ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΔΩ,,,,,, ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ,,,,,,,,
ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ......

Ανώνυμος είπε...

Οχι τι σημαίνει??

Γιάννης είπε...

Το ερώτημα ευρώ ή δραχμή δεν υπάρχει στο κείμενο του δημοψηφίσματος.
Οι <> σε κοινή γραμμή με κόμματα της αντιπολίτευσης στην Ελλάδα, ζητούν από τον λαό να απαντήσει στο ερώτημα ευρώ ή δραχμή; Κάτι που δεν υπάρχει στο κείμενο του δημοψηφίσματος. Άρα υποτιμούν την νοημοσύνη του ελληνικού λαού, διότι αν έλεγαν την αλήθεια δηλαδή ότι εμείς λέμε ναι στις προτάσεις των εταίρων θα ήταν εκτεθειμένοι απέναντι στον λαό. Όσο αφορά τους δημοσιογράφους που κάνουν την καταιγίδα που θα φέρει το ναι ως ηλιόλουστη μέρα πρέπει να σταματήσουν να κάνουν το άσπρο μαύρο όσο και αν τους πείραξε το ότι θα φορολογηθούν τα κανάλια!
Τέλος για μένα το ΟΧΙ είναι αγωνιστικό ενώ το Ναι προσδίδει δουλοπρέπεια, αλλά το κυριότερο χάνεται μια μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα και τους λαούς της Ευρώπης να πάμε ένα βήμα μπροστά!

Ανώνυμος είπε...

"Τα λάθη των πολιτικών, η παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης μέσα και έξω από την Ελλάδα για αυτό το Χρεοκοπημένο Κράτος με τον αναποτελεσματικό και Δημόσιο Τομέα βρόγχο, είναι ξεκάθαρα σε όλους μας πια.

Η αλήθεια είναι πως τώρα είναι η μεγάλη ώρα για μας τους Έλληνες.

Τώρα πρέπει να κάνουμε μια στροφή στην σκέψη μας, τώρα είναι η μεγάλη στιγμή να απαιτήσουμε κοινή αντιμετώπιση της πολιτικής κατάστασης χωρίς το διχαστικό και πολωτικό Ναι ή Όχι!!!

Να απαιτήσουμε να πάνε στα τάρταρα αυτοί που μας διχάζουν, αυτοί που αν κοιτάξεις το βιογραφικό τους θα καταλάβεις ότι ο βιοπορισμός αν όχι ο πλουτισμός απο την πολιτική είναι το πρώτο στη ζωή τους.

Πρώτα λοιπόν να τα βρούμε μεταξύ μας άμεσα-γρήγορα και μετά να πάμε μια γροθιά όλοι μαζί οι Έλληνες να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει. Όσο σκληρή κι αν θα είναι η ζωή τα επόμενα 5-10 χρόνια, θα τα καταφέρουμε αν είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι, έχοντας ικανούς και τίμιους ανθρώπους στη διοίκηση της χώρας.

Το να τα βρούμε προϋποθέτει ότι οι σημερινοί πολιτικοί ηγέτες θα καθίσουν στο ίδιο τραπέζι με ταπείνωση και αυτοκριτική για τα λάθη και το άκρατο εγωισμό τους μέχρι σήμερα. Με διάθεση και πάθος να βοηθήσουν την πατρίδα τους να βγει απ’ το τέλμα.

Οι δυό των μεγάλων κομμάτων μαζί με τους υπόλοιπους 4 αρχηγούς, αλλά και τους προηγούμενους Πρωθυπουργούς να κάτσουν και να μην βγουν από την αίθουσα αν δεν συμφωνήσουν σε ένα κοινό σχέδιο. Ένα σχέδιο που αφού συμφωνηθεί με τους εταίρους στην ΕΕ θα ανατεθεί στου πιο ικανούς της χώρας, πιστέψτε με υπάρχουν πολλοί αλλά είναι εκτός πολιτικής, να το εφαρμόσουν.

Αν πρέπει να μειωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις να το κάνουν, αν πρέπει να ζητηθεί από τον Ιδιωτικό τομέα να βοηθήσει είτε με εκπτώσεις στα είδη πρώτης ανάγκης και στα τρόφιμα και με διατίμηση στα επόμενα 2-3 χρόνια να το κάνουν, αν πρέπει να φέρουν οι Έλληνες του εξωτερικού τις καταθέσεις τους στην Ελλάδα να τους το ζητήσουν και άλλα πολλά που πρέπει και μπορούμε όλοι μας να κάνουμε για να ξανανιώσουμε περήφανοι για την χώρα μας.

Πιστέψτε με μπορούν πολλά να γίνουν αν συμφωνήσουμε (μεταξύ μας). Μόνον έτσι θα τα καταφέρουμε να μην νοιώθουμε σας τους Τρώες... αλλά σαν τους Έλληνες που είναι περήφανοι για την πατρίδα τους."
του Μιχάλη Ξηρουχάκη

Με ταπείνωση και αυτοκριτική!
Αυτός είναι ο δρόμος που θα μας οδηγήσει ως Έλληνες στη λύση, όλους μαζί ενωμένους.

Ανώνυμος είπε...

Αν υπήρχε το ερώτημα ευρώ δραχμή, δαγκωτό δραχμή. Αποκλείεται να υποτιμηθεί όσο υποτιμήθηκε η τσέπη μου με το ευρώ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά, η ευρώπη δεν επέτρεψε την εισαγωγή μελιού με γεννετικά τροποποιημένους γυρεόκοκκους χωρίς την υποχρέωση σχετικής ένδειξης; για μας δουλεύει η ευρώπη

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοι φιλοι και συναδερφοι τελος οι πιεσεις δεν ειμαστε πλεον κοροιδα καποιοι απο εμας καιρος ειναι να καταλαβουνε οτι ο Ελληνας δεν διχαζεται δεν αμθυποβαλεται καιμπορει να αντισταθει εναντια στα τομαρια που θελουν το συκωτι μας σουβλακι αρχιζω και γω να νοιωθω οτι πραγματικα να εμπιστευομαι τον Ελληνα ΑΝ και πιστευω οτι τωρα αρχιζουν τα δυσκολα ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕς ναστε ολοι καλα φιλοι και συναδερφοι Κωσταντινος απο Λαρισα Βασιλη θα τα πουμε μελια πολλλλλλλλλλλααααα.

Ανώνυμος είπε...

βασιλη εισαι δυναμη εισαι δημοκρατησ αφου τα δημοσιευησ ολα γραφτουσ στα αρχιδια σου και προχωρα αφου εχησ τη δυναμη και μπορησ παναγιωτησ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...