Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2016

Απίστευτη εξέλιξη: Η Ε.Ε επιτρέπει την παραγωγή και εμπορία ως ΜΕΛΙ σε συνθετικό εργοστασιακό κατασκεύασμα!!!


Ετοιμαστείτε να γευτείτε το συνθετικό (μέλι), το οποίο θα είναι σύντομα στα ράφια των αλυσίδων λιανικής πώλησης...
Αυτό το τεχνητό μέλι γρήγορα θα παράγεται μαζικά, προκειμένου να διατεθεί στην αγορά κατά τη διάρκεια του 2016.
Η απόφαση αυτή ελήφθη από τους προέδρους της Επιτροπής Δεοντολογίας και Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής.




Έπρεπε να πάρουμε αυτή την απόφαση και ήταν αναπόφευκτο.
Βλέπαμε ότι η παραγωγή μελιού είναι σε σταθερή μείωση εδώ και πολλά χρόνια, αλλά η κύρια αιτία είναι η απότομη μείωση του αριθμού των αποικιών των μελισσών, λόγω των φυτοφαρμάκων.
Η ευθύνη μπορεί να αλλάξει με τη χρήση των φυτοφαρμάκων στη βιομηχανία ή τις κακές πρακτικές της μελισσοκομίας.
Η απόφαση ήταν αναγκαία να παρθεί αφού η ζήτηση υπερέβη την προσφορά και οι τιμές είχαν μια ανεξέλεγκτη άνοδο.

Είναι καθήκον μας να προστατεύσουμε τους καταναλωτές, προσφέροντας υγιεινής ποιότητας τρόφιμα, σε προσιτές τιμές δήλωσε ο Renato Scarpia, κοσμήτορας της Ευρωπαικής επιτροπής.


Ο Dylan Argibo, ειδικός για το περιβάλλον και τις πηγές τροφίμων των ανθρώπων λέει:
Είναι βέβαιο ότι η παραγωγή τεχνητού μελιού μπορεί να εγείρει αμφιβολίες μεταξύ των καταναλωτών και δυσαρέσκεια μεταξύ των μελισσοκόμων.
Από την άλλη πλευρά, η παραγωγή συνθετικού μελιού πραγματοποιείται υπό αυστηρό έλεγχο στη βιομηχανική διαδικασία, οι κατασκευαστές μπορούν να εξασφαλίσουν ότι το τελικό προϊόν δεν θα φέρει βλαβερές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των φυτοφαρμάκων....



Οι καιροί αλλάζουν και πρέπει να δεχτούμε το γεγονός ότι η χρυσή εποχή της παραγωγής του μελιού από μέλισσες ειναι πίσω μας.
Είναι λυπηρό, αλλά πρέπει να προσαρμοστούμε στην νέα εποχή καταλήγει ο Dylan Argibo.

ΠΗΓΗ
http://www.bhpcelar.com/globus/europa-odobrila-proizvodnju-i-stavljanje-na-trziste-sintetickog-meda/

Σχόλιο MELISSOCOSMOU
Φίλες και φίλοι καταλάβατε τι συμβαίνει;
Στο εξής με την ένδειξη ΜΕΛΙ θα πωλείται στα καταστήματα γλυκαντική ουσία που παράχθηκε στα εργοστάσια, και όχι στις κυψέλες.
Θα είναι σε θέση να πετύχουν πλήρως ότι είδους γεύσης μελιού επιθυμούν.
Με άλλα λόγια θα έχουμε δίπλα δίπλα μέλι θυμαριού, από μέλισσες και μέλι θυμαριού εργαστηρίου.
Το πρώτο θα έχει ως τιμή π.χ τα 10 Ευρώ το κιλό και το δεύτερο πολύ οικονομικότερη.
Ως γεύση θα είναι το ίδιο.
Θα γράφουν μέλι και τα δυο στις ετικέτες.
Οι άφραγκοι από τις φοροκαταιγίδες καταναλωτές που θα ψάχνουν για μέλι στα Σούπερ Μάρκετ πιο από τα δυο λέτε θα επιλέξουν;

Αυτό δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, μα πραγματικότητα που θα την δούμε να υλοποιείται μέσα στο 2016.
Πρόκειται για απόφαση που ελήφθη ήδη από την Ευρωπαϊκή επιτροπή.

Βρισκόμαστε σε μια Ένωση Κρατών, που ποδοπατάει κάθε έννοια δικαίου, κάθε τι το φυσικό.
Που μας έχει πνίξει στους φόρους και στα μνημόνια.
Και δεν αντιδράμε.

Που είναι οι Μελισσοκομικοί Σύλλογοι;
Που είναι οι Μελισσοκομικοί Συνεταιρισμοί;
Που είναι οι Έλληνες ερευνητές;
Που είναι η ΟΜΣΕ;
Που είναι οι Έλληνες πολιτικοί;

Θα αφήσουμε να ισχύσει αυτό το έκτρωμα νόμου;
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η άχρηστη Ελληνική πολιτεία μπορεί να αρνηθεί μια οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.
Πρέπει να το παλέψουμε ΤΩΡΑ.

Να αφήσουν τις διαφορές τους οι ερευνητές με την ΟΜΣΕ στην άκρη.
Οι μεν πρώτοι να φτιάξουν αμέσως υπομνήματα των οφελών του μελιού στον ανθρώπινο οργανισμό, και τις διαφορές εκείνες που έχει το γνήσιο μέλι, και να τα δώσουν στην ΟΜΣΕ.
Η δε ΟΜΣΕ να τα αποστείλει στο Υπουργείο τονίζοντας ότι δεν θα δεχτούμε επ ουδενί την αναγραφή ως ΜΕΛΙ σε οποιοδήποτε γλυκαντικό προϊόν.

Ας το ονομάσουν όπως θέλουν, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΩΣ ΜΕΛΙ.
Γιατί μέλι κάνει ΜΟΝΟ Η ΜΕΛΙΣΣΑ.
Μας εμπαίζουν, αυτοί που επιτρέπουν την ανεξέλεγκτη χρήση φυτοφαρμάκων, αφήνουν τώρα να εννοηθεί ότι το τεχνητό μέλι δεν θα φέρει υπολείμματα φυτοφαρμάκων, υπονοώντας ότι το φυσικό μέλι φέρει υπολείμματα.

Οι Σύλλογοι και οι Συνεταιρισμοί να ενεργοποιήσουν τα μέλη τους και να τα προετοιμάσουν για δυναμικές αντιδράσεις.

Η θα νικήσουμε ή θα αφανίσουμε...
Θέλουμε και τις ελληνικές εταιρείες μελισσοκομίας στο πλευρό μας.
Ακόμα και με διαφημίσεις στην τηλεόραση για προειδοποίηση του ελληνικού κοινού.

Θέλουμε τους πολιτικούς εκείνους, και τους ανθρώπους που ασχολούνται με τα κοινά και αγαπούν την μέλισσα στο πλευρό μας.
Αυτή η μάχη δεν επιτρέπεται να χαθεί.

Σαν ιστοσελίδα έκανα το καθήκον μου και σας ενημέρωσα όταν το πρόβλημα είναι εν την γενέσει του ακόμα.
Πριν υπάρξουν τετελεσμένα γεγονότα.
Μην αφήσετε τον χρόνο να παει χαμένος.
Αρθείτε στο ύψος των περιστάσεων, όλοι από την μέλισσα ζούμε, και με την μέλισσα μεγαλώσαμε.

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ...


          

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στον πολεμο η πολεμας η παραδιδεσαι . Ηρθε η ωρα να καταλαβουν ολοι τι σημαινει μελισσα για ολους μας ... τον φοροφαγα-κρατος , την bayer-mosando τον βολεμενο καλλιεργητη- επικονιαστη , τον καταναλωτη τους παντες. Προτεινω να αποσυρουμε για τα τα επομενα τρια χρονια τα μελισσια μας απο οποιαδηποτε καλλιεργητικη ανθοφορια . Ετσι για να αρχισουν καποια στιγμη να σφιγγουν οι κωλοι . Να δω μετα απο καθετη πτωση της παραγωγης αν θα βρεθουν συμπαραστατες και αν το κωλοκρατος θα εχει φορολογητεα υλη για να εισπραξει. Ο αγωνας υελει θυσιες διαφορετικα ολοι μας τσιμουδια .

Ανώνυμος είπε...

ευπωπη θελαμε.....!
καλα ηταν με τις επιδοτισεις που πηγαν σε ορισμενους....
τορα για αυτους!..θα φαμε ολο το πακετο και οι υπολοιποι......
εχει και συνεχεια η κατηφορα οπως φενετε !

MELISSOCOSMOS είπε...

9.09 συμφωνω απολυτως.
Ισως ηρθε η ωρα να απειλησουμε οτι θα μποικοταρουμε την επικονιαση.
Οσο καθομαστε και τρωμε χαστουκια, δεν βγαζουμε τιποτα.

Ανώνυμος είπε...

ρε ξυπνατε κκε να φυγουμε απο τουσ γυφτουσ τησ ε ε

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να ιδρυθεί μια συλλογικότητα νέων μελισσοκομμων!η οποία θα αναλάβει δράση για τέτοια είδους θέματα αλλα προπάντων μεσα απο συλλογικές διαδικασίες να οργανωθεί ο κλάδος στην ψωροκωσταινα!ολοι οι παλιοί νοιάζονται πως θα βγάλουν επιδοτήσεις στα μέτρα τους και ασε λένε όλους τους άλλους να πνίγονται!

Ανώνυμος είπε...

Ετσι! Οχι στην επικονιαση καλιεργειων. Ολα τα μελισσια στα βουνα, ποτε ξανα σε αμυγδαλιεσ, πορτοκαλιεσ, βερικοκιεσ. Να τους τσουξει καλα!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ ΘΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΚΩΛΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Το μέλι είναι μέλι με όλα τα μέταλλα και τις βιταμίνες που είναι ενεργητικό για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι ασυναγώνιστο.
Οπωσδήποτε όμως το τεχνικό γλύκισμα δεν πρέπει να ονομαστή μέλι. Τα παγωτά που δεν έχουν φρέσκο γάλα δεν τα λένε παγωτά αλά παγωμένο γλύκισμα

γιωργος είπε...

Μην υποτιματε ολοι σας το καταναλωτικο κοινο αρκει να πειτε κατι.ο κοσμος και ειδικα ο ελληνας γνωριζει απο ποιοτητα.εσεις τι πιστευετε οτι θα προτιμησει ο κοσμος το εργοστασιακο και φθηνο ή το αγνο και ενδεχομενως ποιο ακριβο???αφηστε οποτε ολοι εσεις οι πολεμιστες τα οπλα σας στις φαρετρες τους και μην ξεσηκωνεστε με τα ονειρα του καθε ψευτοερωπαιου.

Ανώνυμος είπε...

9:09 σωστη η σκεψη σου αλλα μην εισαι και τοσο σιγουρος οτι θα καταλαβουν την αιτια.
Αντε το πολυ πολυ να φωναξουν κανα παπα να ξορκισει το κακο.

Απο την αλλη εγω βλεπω και το θετικο της υποθεσης δηλ.να βαλουν στο ραφι στυνθετικο μελι 15€ το κιλο!!!
Τοτε εμεις το μελι θα το πουλαμε σε καλυτερη τιμη απο οτι σημερα.
Αν και αυτοι παντα μα παντα στοχευουν σε κατι που δεν το βλεπεις εκ πρωτης οψεως.

Ιδομεν

Ανώνυμος είπε...

10:35 τι λες τωρα, εχεις δοιμασει συνθετικο μελι με ενδηξει bio με γευση σοκολατα που εμπεριεχει στεροειδη;
Τουμπανο γινεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Εγω ομως πιστευω οτι αυτα γινονται μονο στην Ελλαδα των πουλημενων σ αυτους που μας λενε στα ισα οτι επειδη δεν αντιδραμε δεν μπορουμε να πετυχουμε τιποτα γιατι χασαμε την ψυχη μας και το ξερουνε αυτο γιατι φοβομαστε να μην χασουμε τα κεκτημενα μας που στην ουσια τα εχουνε πουλησει ολα και μας λανσαρουν βιολογικα προιοντα αλλοτριες χωρες χωρις τις πλουσιες ανθοφοριες μας Και να δωσουν αξια παρα μονο σ αυτους που θελουν Συμφωνω με τον συναδερφο 9.09 μεσα ειμαι και γω σ αυτην την ιδεα Αλλα υπαρχει και η πιθανοτητα μεταξυ ημων να γραψει και κατι εναντια μας καποιος ανεγκεφαλος Παιδια αναγκη απο Ελληνες εχουμε και μονο και οχι απο αλους εφιαλτες Κατι που μας χαλαγε τοσα χρονια και μας εβαζε σε δοιχονια Μονο αν ειμαστε ενωμενοι τα ψωφημια αυτα θα παρουνε τον δρομο τους Μακαρι ρε παιδια μακαρι να το πετυχουμε Να σφιξουν οι κωλοι ναι οπως λεει και ο φιλος μας Εγω παντως ειμαι μεσα και δω .Ναστε ολοι καλα Κωσταντινος απο Λαρισα Βασιλη ξεκινα κατι και νασε σιγουρος οτι ερχονται πολλοι απο πισω .

ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΡΑΚΟΣ είπε...

Κ να μας παρακαλανε κ να πληρωνομαστε επιτελους απο την εποικονιαση.Γερα με τσαμπουκα θελει

Ανώνυμος είπε...

Τοσα χρονια απο καθε ειδους συνδικαλιστικο η επαγγελματικο οργανο πλην ελαχιστων εξαιρεσεων χαιρι κανοντας ταμειο δεν ειδαμε. Μου λεει το καθε ξενοφερτο Τσακαλωτο θα σου βαλω 26% φορο με προοπτικη το 40% και μη μιλας ραγια εγω αποφασιζω για σενα , σου πολλαπλασιαζω τον ΟΓΑ και μη μιλας ετσι θελω. Μου εχει παρει σε μια νυχτα τσαμπουκα το 40% με προοπτικη να το φθασει 60% , και του λεω γαλλοαναθρεμενο μου τα τελευταια χρονια ηπαραγωγη μου λογω κλιματικης αλλαγης και φυτοφαρμακων εχει πεσει στα ταρταρα. Και μου απαντα : ΧΕΣΤΗΚΑ , και επειδη μου κουνιεσαι αποφασισαμε εγω και καποιοι παλιοι συμφοιτητες μου να επιτρεψουμε τη κυκλοφορια του συνθετικου μελιου που σε παρομοιες περιπτωσεις πε ρνουν ενα 25% χονδρικης και λιανικης Ξεσφιγγη για να το παμε παρακατω διαθετω αιθουσα 1000 τ.μ. για να γινει η πρωτη λαικη συνελευση επαγγελματιων. μελισσοκομων που θα αφορα μονο ατομα πραγματικους επαγγελματιες χωρις συνδικαλιστες , εργατοπατερες και συναφη λαμογια τα οποια οταν εντοπιστουν θα λιντσαριστουνΖουμε στη χωρα με τη μεγαλυτερη βιοποικιλοτητα παραγουμε αριστο παγκοσμιωςπροιον και δεκα κωλοπαιδα μας κανουν επαιτες και δυστυχισμενους. Διαλεγουμε και παιρνουμε

Ανώνυμος είπε...

πολυ προπαγαντα ρε παιδια καμια αληθεια θα γραψεις Βασιλη?

MELISSOCOSMOS είπε...

12.46 το αρθρο εχει ενεργη πηγή.
Κανε κλικ και δες μονος σου.
Ξενος αναγνωστης με ενημερωσε κι εμενα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ από φέτος σταμάτησα να πηγαίνω σε δηλητηρια-πορτοκαλιές και προτρέπω όλους να το κάνουν πράξη. Όσοι πήγαν φέτος πήραν φάρμακα και καθόλου μέλι. Ξερεται την ιστορία της πατάτας στην ελλαδα; Έτσι πρέπει να γίνει και με τα δέντρα να καταλάβουν την αξία της μέλισσας να σταματήσουν τα βλαβερά ραντισματα και να πληρώνουν για το ζευγάρωμα. Αμερική θα τους κάνουμε μόνο όταν όλοι πάψουμε να τους γονιμοποιουμε τα δέντρα. Μακριά από τους αλήτες. Η επικονοιαση πρέπει να πληρώνεται και να σέβονται. Ο Καποδίστριας έκρυψε την πατάτα σε μπουντρούμια για να καταλάβουν οι Έλληνες την αξία της διατροφής. Αν δεν το έκανε κανένας δεν την ήθελε να την φάει..

Ανώνυμος είπε...

Εσυ παλι ρε φιλε 12.46 εισαι μελισσοκομος; η τα τσακια σου και δεν καταλαβαινεις ; Και αλλα μπλοκ το γραφουν αν σε σε τσουζει και σε ποναει το θεμα ελα μαζι αν οχι κατσε φατο και μην μας ζαλιζεις. Ρε σεις κατι λεγαμε για εφιαλτες Και σου ξαναλεω αν εισαι μελισσοκομος καλως να κουσεις αν οχι μην πεταγεσαι σαν την ορθια .Ακου προπαγανδα.Βασιλη βγαζε νεα αν εχεις και εγω διαβαζω οτι ο κοσμος θορυβηθηκε αλλα δεν τους φοβαμε δεν πρεπει να τους φοβομαστε οπως λεει και ο φιλος 11.09 στο τελος το μελι μας θα το ψαχνουν ο κοσμος με το ντουφεκι και θα το πληρωνουν ακριβα Και οι μεγαλοκαλιεργειτες θα μας πληρωνουν γι επικονιαση Ολοι στα βουνα μακρια απο καλιεργειες Κωσταντινος απο Λαρισα

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει καμιά τέτοια απόφαση της Ευρωπαικής Ενωσης για συνθετικό μέλι που θα ονομάζεται μέλι και κάτι άλλο. Αντίθετα οι κανονισμοί της ΕΕ απαγορεύουν την αναγραφή της λέξης ΜΕΛΙ σε ότι δεν είναι φυσικό μέλι. Τα όσα γράφονται είναι "ευγενείς" σκέψεις κάποιου Dylan Argibo. Ας μας δώσει την απόφαση της ΕΕ και το συζητάμε. Καλό είναι πρώρα Βασίλη να διασταυρώνεις τις πληροφορίες σου.

Ανώνυμος είπε...

O Dylan Argibo δεν είναι ειδικός στα τρόφιμα και ούτε κάποιος επίσημος της Ευρωπαικης Ένωσης. Ένας επιχειρηματίας είναι που προσπαθεί να πουλήσει την καμένη του ζάχαρη (καραμέλα) με άρωμα μελιού σαν συνθετικό μέλι και ονειρεύεται την Ευρώπη να του αναγνωρίσει το προϊόν τους. Δηλαδή όλο το θέμα είναι λαμογιά εμπόρων και τίποτε περισσότερο. Μεταφράστε το άρθρο του και θα καταλάβετε πολύ περισσότερα

MELISSOCOSMOS είπε...

Να πω κι εγω κατι;
Δεν γνωρίζω αν η ειδηση ειναι αληθινη.
Δεν υπαρχει αμφιβολια ωστοσο οτι οι σκεψεις αυτες γινονται, καποιοι πιεζουν, οχι μονο για αυτο το θεμα μα για διαφορα που μας αφορουν.
Ουτε υπαρχει αμφιβολια οτι οι δικοι μας εδω τρωγονται μεταξυ τους αντι ενωμενοι να παλευουν για την ελληνικη μελισσοκομια.
Συνεπως οντως πρεπει να ειμαστε σε επιφυλακη, και οντως οι δικοι μας πρεπει να αφησουν τις κοκορομαχιες, γιατι μπορει η ειδηση να μην ισχυει μα υπαρχουν πολλα αλλα ανοικτα θεματα που πρεπει να παλεψουν.

Ανώνυμος είπε...

Βρε βασιλακη τι δεν ξέρεις.απο το πρωί κανείς λες και έχει έρθει η συντέλεια.ημουν έτοιμος να πάω στο Σύνταγμα να χτυπιέμαι πάνω στον άγνωστο έτσι όπως έβγαλες την "είδηση"!

MELISSOCOSMOS είπε...

Να πας στο ΣΣυνταγμα φιλε μου.
Βασικα ολοι πρεπει να παμε, καθως τα προβληματα ειναι πολλα.

Ανώνυμος είπε...

Τα ρίχνεις τώρα αλλού. Ψάξε λίγο πριν μας ανακοινώσεις την συντέλεια του κόσμου.

Ανώνυμος είπε...

Όλα είναι φαντασιώσεις για τους ευκολόπιστους όπως ο φίλος 7:49 που είναι έτοιμος να κατέβει στο Σύνταγμα με το....τουφέκι του για να κάνει επανάσταση.

Ανώνυμος είπε...

Απορώ πως σε διαβάζουν μερικοί ρε φιλε και σε πιστεύουν κιολας. Σαν τους μάρτυρες του Ιεχωβά έχεις φέρει την συντέλεια καμια 50άρια φορες. Όλα για αυτό το ρημάδι το κλικ......

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους τους μελισσοκομους . Βασίλη δεν ξέρω πως μπορώ να ξεκινήσω ένα thread αλλά θα ήθελα να ανεβάσεις αυτό στο site σου. Και να προσέχουμε τι αναδημοσιευουμε σε παρακαλώ . Ο τρόμος είναι κακός σύμβουλος. http://ellinikahoaςxes.gr/2016/06/21/meli_ee/ κ Κωστας Τραιανος αρχάριος μελισσοκομος

Ανώνυμος είπε...

Με τιποτα απο οσα προτεινετε δεν υδρωνει το αυτι τους. Το μονο που τρεμουν ειναι αν ψηφισεις Χρυσή Αυγη. Εσυ ασχολησου μονο με τα μελισσια μετα!!

Yakin8os είπε...

Έχω πολλές φορές τοποθετηθεί, πάνω στο τρίπτυχο Μέλι - Μελισσοκόμος - Τιμή (Αγορά), αλλά νοιώθω πως ακόμα και με την σημερινή μου τοποθέτηση τίποτα δεν θα πάει ένα βήμα πάρα πέρα στην σκέψη και την αντίληψη των μελισσοκόμων.

Λοιπόν Μέλι είναι το προϊόν της μέλισσας και τίποτα άλλο. Όπως και να βαφτίσει ο όποιοσδήποτε το ποιοδήποτε σιρόπι αυτό ΜΕΛΙ δεν θα γίνει. Μελισσοκόμε εάν θες κατάλαβε το εάν όχι και πάλι φίλοι είμαστε.

Ο πελάτης όμως που δεν είναι μελισσοκόμος το καταλαβαίνει απόλυτα και δε χρειάζεται να τρέχει με τα καπνιστήρια στις ραχούλες για να συνειδητοποιήσει ότι ΜΕΛΙ δεν είναι ΜΟΝΟ γεύση χρώμα και άρωμα.

Τώρα ο φουκαράς που με μια δόση ...πώς να πω ...υποτίμησης να το πω....ασε δε λέω τίποτα καλλίτερα λες ότι εάν δεν μπορεί να αγοράσει ΜΕΛΙ θα αγοράσει σιρόπι ΣΑΝΜΕΛΙ, θα το κάνει όπως αγοράζει ΜΑΡΓΑΡΙΝΗ σαν Βούτυρο αφού δε μπορεί να πάει βούτυρο και πάει λέγοντας....

Αλλά ερωτώ : O μελισσοκόμος θέλει τον φουκαρά πελάτη ? Μήπως τον θέλει σαν Όμηρο ? να αγοράσει ντε και καλά μέλι με 10 και βάλε ευρώ επειδή δεν θα υπάρχει κάτι σαν μέλι φθηνότερο να αγοράσει ?

Λοιπόν όμηροι στην ελεύθερη αγορά δεν υπάρχουν !! Μελισσοκόμε αν θες καταλαβέτο εάν όχι και πάλι φίλοι είμαστε..

Τώρα το ότι η ΕΕ δίνει άδεια σε ένα προϊόν δε σημαίνει ότι επιτρέπει και το δούλεμα του Καταναλωτή γιατί μέχρι σήμερα αυτό δεν έχει γίνει. Συνεπώς η ετικέτα της φωτογραφίας με την ένδειξη Bio που υπάρχει στο πόστ δεν είναι συμβατή με την μέχρι σήμερα πρακτική της ΕΕ. Λέτε να αλλάξει αυτό τώρα και για το μέλι ? δεν νομίζω.

Συνεπώς εάν ο μελισσοκόμος θέλει να γίνει και έμπορος πρέπει να μάθει να πουλάει, να ξεκαθαρίσει ποιους θέλει για πελάτες, να προσαρμόζει τις τιμές για τους πελάτες που τον ενδιαφέρουν, να κόψει την κλάψα και την μυρμήρα, και εάν στην τελική βλέπει ότι τον συμφέρει να παρατήσει τα μελίσσια και να πιάσει την χημεία, τότε να κάνει συνθετικό μέλι . Εδώ μας λέτε ότι με ζάχαρη άχνη νερό και κατσαρόλα φτιάχνεται Μέλι .
Βούρ λοιπόν στην κουζίνα και με τις ευχές της ΕΕ !!

Αυτά τα λίγα και καλή συνέχεια.

cocomel είπε...

ντρέπομαι για το blogs σου μα ποιο πολυ με τους ανόητους ψευτομελισσοκομους εδω μεσα
τιποτα απο αυτα που εγραψες δεν εχουν βάση η ευρωπαϊκή ένωση ίσα ίσα είναι κάθετη
για ποιο λογο το κανεις αυτο ?? δεν εχουμε μέλλον βλεπω κατη βληματα που λενε να παρουμε τα οπλα να κανουμε να ρανουμε καλα μας κάνει ο νταισεμπλουμ iq 0 ο ελληνας

MELISSOCOSMOS είπε...

4.05 πηγενε στο metro το πουλαει ηδη, και μετα να ντραπεις με τον εαυτο σου.
Θα το βρεις ως σιροπι με αρωμα ΜΕΛΙ στα ραφια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...