Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2016

Προσέξτε πολύ τα ραβασάκια άρχισαν να έρχονται

Άρχισαν να έρχονται οι ειδοποιήσεις που καλούν τους Έλληνες Μελισσοκόμους να περάσουν και να δηλώσουν πόσα μελίσσια ξεχειμωνιάζουν.
Εγώ σας προειδοποιώ, να προσέξετε το τυράκι στην φάκα.
Θα σας δώσω ορισμένες συμβουλές.
Δηλώστε τον πραγματικό αριθμό μελισσιών που έχετε, ούτε ένα περισσότερο και ούτε ένα λιγότερο.
Πιστεύω ότι αυτή σας η δήλωση θα χρησιμοποιηθεί από το κράτος πολύ σύντομα και για φορολογικούς λόγους, και για χρέωση των μελισσιών σας υπέρ ΕΛΓΑ.
Το τυρί στην φάκα είναι ότι σας ρίχνουν τον τίτλο των επιδοτούμενων προγραμμάτων ως δέλεαρ.

Πρέπει να γνωρίζετε ακόμα, ότι τα μελισσοκομικά κέντρα ακόμα και η ομσε θα ήθελαν να δουν δηλωμένα μεγάλο αριθμό μελισσοσμηνών γιατί η επιδότηση που λαμβάνουν κάθε έτος εξαρτάται από τον αριθμό μελισσοσμηνών της χώρας.
Ο μελισσοκόμος όμως δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο έχει όφελος να δηλωθεί μεγάλος αριθμός μελισσών.
Το θέμα δεν το γνωρίζω απολύτως, είμαι μικρός κρίκος της αλυσίδας για να τα ξέρω όλα, όμως βλέπω αυτούς που ξέρουν τα πράγματα να μην μιλούν, οπότε κρατάω επιφυλάξεις.
Προσέξτε τι θα δηλώσετε λοιπόν.

MELISSOCOSMOS

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

βασίλη πιστεύεις ότι αν κάποιος έχει λίγα π.χ 20 μελίσσια , δεν ενδιαφέρεται για οποιαδήποτε επιδότηση, και δεν κάνει αυτή την δήλωση υπό τον φόβο να χάσει το αφορολόγητο ή ότι άλλο μπορεί να προκύψει εφόσον δεν είναι κατεπάγγελμα αγρότης, θα έχει κάποιο πρόβλημα με το μελισσοκομικό του βιβλιάριο ;

Παύλος Καζινιεράκης είπε...

Έχεις δίκιο
Με αυτούς όλους που μπλέξαμε θέλει προσοχή.

MELISSOCOSMOS είπε...

6.00 πιστευω οτι τα 20 μελισσια για πολλους λογους πρεπει να δηλωθουν κανονικα.
Υπαρχουν μελισσοκομοι που ειχαν 100 μελισσια και δηλωναν 900 ομως για να καρπωνονται το χρημα.
Η Ελλαδα αν και δεν εχει πανω απο 700-800 χιλιαδες κυψελες στα χαρτια δηλωνονταν 1.2 εκατομμυρια κυψελες.
Αυτα τα νουμερα συνεφεραν πολλους γιατι η χωρα επερνε μεγαλυτερη επιδοτηση.
Υπο τον κινδυνο ομως τωρα να φορολογηθουμε βαση του αριθμου κυψελων που δηλωνουμε καλω ολους να ειναι προσεκτικοι στο τι δηλωνουν.
Δεν ξερω τι επιπτωσεις θα εχει το ενα ή το αλλο ενδεχομενο ομως, κι αυτοι που ξερουν δεν βλεπω να μιλουν.

Ανώνυμος είπε...

ξαφνικά θα δουν όλοι ότι στην Ελλάδα έχουμε 500 χιλιάδες κυψέλες το πολύ, και θα πέσουν όλοι από τα σύννεφα φυσικά!!! αθανατε έλληνα, όπως εγινε και με τις ελιές: όταν η επιδότηση ήταν με το στρέμμα δήλωναν όλοι 5απλάσια στρέμματα. Μετά που ήταν με τις ρίζες, μειώθηκαν οι εκτάσεις και αυξήθηκαν τα ελαιόδεντρα!

Ανώνυμος είπε...

και αν θέλουν να δώσουν επίδομα για τροφές γιατί φέτος δεν βγήκαν μέλια... που το ξέρεις.....????

Ανώνυμος είπε...

Ο νόμος της Ευρωπαϊκής Ενωσης υπάρχει εδώ: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32015R1366&from=EL
Οπως μπορείτε να δείτε, όντως αναφέρεται σε επιδοτήσεις. Αν η Ελληνική κυβέρνηση θέλει να βάλει εππλέον φόρους δε νομίζω οτι θα στηριχθεί στη δήλωση διαχείμασης