Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2016

Σημαντικό μήνυμα αναγνώστη: Έκανα το τεστ στις κηρήθρες και τις βρήκα νοθευμένες με παραφίνη!!!

Ο Γιώργος από τα Γιαννιτσά, έκανε το τεστ με τις κηρήθρες.
Το τεστ της άνοσης που αποκαλύπτει αν μια κηρήθρα περιέχει παραφίνη η όχι.
Έχω περιγράψει πως γίνεται το τεστ ΕΔΩ
Ο Γιώργος λοιπόν, έκανε το τεστ σε δικό του κερί, και σε κερί από κηρήθρα γνωστής επώνυμης εταιρείας, που φημίζεται μάλιστα για τις κηρήθρες της.
Το πείραμα απέδειξε στον Γιώργο πως όχι μόνο οι κηρήθρες περιείχαν παραφίνη, μα παρείχαν θα έλεγα.
Φυσικά ο συνάδελφος έγινε μπουρλότο, άρχισε να βρίζει και ψάχνει άκρη, για καταγγελία ώστε να επέμβουν οι αρχές.

Εξήγησα στον Γιώργο, ότι πρέπει να απευθυνθεί στο τμήμα εμπορίου, μα είναι δύσκολη υπόθεση καθώς δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να ορίζει ότι οι κηρήθρες πρέπει να γίνονται με καθαρό μελισσοκέρι.
Βλέπετε οι Έλληνες ερευνητές φρόντισαν να βάλουν ψηλά το πήχη της αυστηρότητας για το ελληνικό μέλι, για τον ελληνικό βασιλικό πολτό πχ, τα σάκχαρα του πρέπει να είναι το ανώτερο στο 3%, αλλά τις κηρηθρες και τις μελισσοτροφές που βγάζουν οι έμποροι και μας τις πουλάνε τις άφησαν σκόπιμα στο φλου.
Φυσικά αποκρύπτω τα μπινελίκια του Γιώργου, όπως και το όνομα της εταιρείας, αφού όπως σας είπα νομικό πλαίσιο για να αποδειχτεί η νοθεία δεν υπάρχει, οπότε μπελά θα βρούμε αν το δημοσιεύσουμε.
Δημοσιεύω το σχόλιο όμως, και ενθαρρύνω όλους να κάνουν το πείραμα για να δουν με τα μάτια τους πόσο μας δουλεύουν, και τι μας πουλάνε οι εταιρείες...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΣΜΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΝΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΔΗ ΜΕ ΤΟ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ,ΣΕ ΚΕΡΙ ΤΟΥ (...) ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΌ.
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΡΙ ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΙΓΜΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΝΩ ΔΕΙΓΜΑ ΚΕΡΙΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΓΚΟΥ ,ΤΟΥ (...)  ΔΕΝ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΒΑΛΑ ΔΥΟ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. 
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΝΟΘΕΙΑΣ.
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΟΥΝ ΟΙ (Α...Σ) ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΕΡΙ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΡΑΓΓΙΣΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΜΟΥΡΓΑ ΚΤΛ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ....
ΑΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ.
ΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ?

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΣΑ

MELISSOCOSMOS

7 σχόλια:

Αντώνης Χρυσόπουλος είπε...

μαλλον στον χουχουτα πηγες
οχι οτι οι αλλοι ειναι καλυτεροι
κ γω επεσα απ τα συννεφα οταν το καταλαβα
αλλα.....

Ανώνυμος είπε...

Γιωργαρα μπραβο που το εβγαλες να εισαι καλα.

Tzenaro
Kavala

Ανώνυμος είπε...

Παλικαρια Albania και αν πει κανενας οτι τον εμπορων εδω ειναι καλυτερες ειναι για μπουνιες το λεω με % τις% τελοε.
Γιωργαρας
Τρικαλα

PANAGIOTIS είπε...

το 2011ειχα παρη κυρηθρεσ του χουχουτα ηταν μια χρωνια πολυ καλη ειχα εντονη σμηνουργια κτηζανε το καπακη και δεν εχτειζαν τα πλεσια οταν γυρησα τα καπακια αναποδα να μην εχουν χωρο να χτησουν τησ εκοβαν και εχτηζαν δηκια τουσ

Ακης είπε...

Εγω που εκανα το πειραμα και η κηρηθρα η φτιαχτη (με δικο μου κερι παλι)
βυθιστηκε πιο πολυ απο φυσικο κερι απο γλωσσα μπορει να μου πει καποιος
τι εγινε;

MELISSOCOSMOS είπε...

11.29, οι νομοι της φυσικης δεν κανουν ποτε λαθος.
Αν αφησεις μια πετρα θα παει κατω αυτο ειναι νομος της φυσικης.
Αν η πετρα παει επανω τοτε δεν την αφησες αλλα την πεταξες.
Ετσι και το πειραμα σου.
Αν εδειξε κατι αλλο απο το φυσικο τοτε δεν το εκανες σωστα.

Ανώνυμος είπε...

Προς τι η απορία?
Περιμένατε ποτέ να αγοράζετε γνήσιο κερί?
Αγοράζουν το δικό μας κερί 6-7 ευρώ και μας πουλάνε τις κηρήθρες περίπου 10-12 ευρώ. Υπάρχει περίπτωση να είναι γνήσιο?
Ο Βαράκλας στην Κρήτη πουλαέι τα κεριά 1,40 και είναι 90 γρ. αλλά μας έρχονται ακριβά
Thomas Koski